Haha iedereen happy dat Subke er is ! Hier slapen ze al een dik half uur en maar goed ook werd en bumbalistisch van ruim je op en hup alles terug vol met speelgoed. Mystik voel jij al iets speciaals waarvan je denkt....t'is raak? eens zien wat op tv is ondertussen.
oh, zo lief dat er meiden blij zijn dat ik er nog eens ben Bumba staat intussen af.. nu zoontje nog klaarmaken en in bed steken.. tot over 'n kwartier of zo!
ga maar lekker liggen lilalien en nog gefeliciteerd hè!! (heb ik denk ik nog niet gezegd.) ben echt heel blij voor je! en 't ventje? ook door 't dolle heen zeker? en de kindjes?
@ subke, haha hier net ook bumba zitten kijken... kan al die deuntjes dromen Alle meiden hier veel succes en ik ben voor jullie aan het duimen
zit voorlopig nog tot me oren in de dunne stront.... huh wattuh? moet je maar ff terug lezen naar vanmiddag
hoe kan je dat nu al weten mystiklady? Je lag vorige keer al bijna op de bevallingstafel en toen wist je 't nog niet
en we zitten ongeveer even ver en ik voel ook helemaal niks hoor.. (geloof trouwens ook niet dat ik zwanger ben)