haha nee hebben wij normaal ook geen last van, en ze hoeven vanuit de slaapkamer alleen maar het luikje door naar t balkon daar staan de kattenbakken, normaliter liepen ze dus gewoon door het hele huis en buiten de bakken, we hebben ook 4 katten om uit te kiezen wie het geweest was, wel een vermoeden, maar geen bewijs.
@ palou... ja daar ben ik druk mee bezig vorige week di/wo begonnen en alleen donderdag en zaterdag niet geklust. volgens ovu test komt springt ei vandaag of morgen. dus er nog 2 dagen tegen aan als hte klopt. dat zie ik morgenvroeg wel
weltrusten, gaat ook zo na bed toe... moet wachten op mannetje anders slaap ik zo en dat kan nu niet whahha
hond doet zondags alleen een plasje achterthuis. houd alles op totdat ie gaat lopen. schijnbaar grote blaas. houd het soms van zat op zondag 12/13uur lang op
Thx Ben vandaag happy ,man ook sinds de echo ,kids weten nog helemaal niets want die zouden het echt doorbeppen
meiden ik ga ook afsluiten en me weer eens met de wasmachine bemoeien hihihi vanaaf maar onder een slaapzak ben ik bang:x
je hebt pb en goofy ook liefs via pb als ik dat hier zeg kunnen buitenstaanders me herkennen en we willen nog wachten met nieuws vertellen en bovenal wil op me gemakje kunnen praten over vanalles
fijn dat de echo goed was! en kan me helemaal voortstellen dat de kids nog niets moeten weten.... die kunnen het inderdaad vast niet voor zich houden!
oo...hahaha... dan is je man inderdaad ook wel handig!!! hahah..maareh..moeten, da's nie zo romantisch he? Ik geloof zelf niet zo in 'verplicht' klussen, moet wel leuk blijven toch?
hihihih...leuk is dat he? die van ons wordt ook directeur van iets belangrijks, dat zie je nu al...hahaha....