Dank je meid! Straks gaan werken, eerst een kleutertje, dan lagere school kinderen tot 18.00u vandaag. Dus tot vanavond waarschijnlijk!
@ mennie. mijn ei is ook een week te laat. doe je helaas niks aan. zo zit weer in de kleren hond uitlaten en nog poetsen.. ben sinds gister aaf zo dissy en nog steeds niet weg zucht
heey meiden, yaraah vervelend nog steeds die onzekerheid. ik denk nog steeds positief voor je hoor, zeker als je bloed nu nagenoeg alweer weg is.. ga voor je duimen meid! voor de rest moet ik snel weer verder met de les, zit ff illegaal te netten .
Dat had ik dus gisteravond ook....was me toch duizelig en ben nu nog steeds licht in mn hoofd...zal wel weer heersen:x
@ Yaraah ben benieuwd of je vandaag gaat testen, ik duimmmmm... @Zomaar Jij gaat zo een ovu-testje er tegaan gooien toch? ik vond hem gister al behoorlijk donker...dus ik denk dat je vandaag je ei hebt.
leyshena ik zie je kaartje ook nu, maar nu moeten we nog de data goed krijgen hé, ik ga het ff bekijken, want zo staat het nog niet goed...
Leyshena, op je kaartje geef je de datum aan van de eerste dag van je regels, gewoon bij "menses" en H, L of M invullen en dan zou je cyclus ongeveer juist moeten komen te staan...
ja rond uur of 11 ergens. hij was nog niet gelijk donker als de c streep. dus als de ei vandaag springt is ie wit.. want dat heb ik nog nooit gehad.
Wel hoog ja...misschien ff bloed laten prikken, of ff op je zoutgebruik letten (meer zout eten) kan een lage bloeddruk zijn.