bij inspanning ja, maar dan mag ie ook wel richting de 170 zijn... bij rust is tussen de 60 en 80 normaal
ik ben het er niet echt mee eens... je hoeft niet helemaal panisch te doen (als je net bezig bent zou ik persoonlijk bijvoorbeeld niet tempen of testen (ovu)) maar ermee bezig zijn ben je toch wel! en het kan ook geen kwaad om bewust rond je eisprong iets actiever te zijn in bed eerste maand waren wij er ook nog niet echt mee bezig, dachten och toch ontpillen enzo, tweede maand wat vaker rond eisprong geklust en derde maand was ik het spuugzat, ik heb namelijk erg veel last van mijn ovulatie en wilde die niet nog een keer, dus toen heel bewust 10 dagen achter elkaar geklust rondom ovulatie
aangezien persona geen ei aangeeft, heb ik ff een gwn ovu testje gedaan.... Bekijk bijlage 59322 is deze nou posi of niet? ik denk namelijk van niet....
Hey Senna, ja ik ga morgenochtend nog eens testen denk ik, want bloedverlies is al weg dus, misschien dan toch nog een goed einde?
bedankt, ik moet natuurlijk wel in mjin achterhoofd houden dat het nog altijd negatief kan zijn ook hé
yaraah ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat ik echt heel hard hoop dat je morgen weer een positieve test in je handen hebt!!!