dus de 22e was je eerste dag, dus dan is die temp die je ingevuld hebt de 23e niet juist??? wanneer heb je voor het eerst getempt???
Hey meiden, Mijn nod is 26 maart (denk ik) Voelde mijn ei op dag 14 en meestal is mijn lf 11 dagen. Geklust op dag 10,12,13 en 14 (want op dag 15 was de pijn alweer weg dus ei ook). En nu is het afwachten. Ik zag een test voorbij komen en die zag er aardig positief uit, KLUSSEN zou ik zeggen
ok dan vul je dus bij de 22e je menses in en op de datum van gisteren gewoon je temp en dan zou je kaartje er goed moeten uitzien
ja misschien wel op de 22e (dan weet FF dat dat je eerste dag van je cyclus was), maar voor de rest hoef je dat niet in te vullen hoor...
Zomaar, als de test positief is dan komt je ei binnen 24 a 48 uur, en klussen is altijd wel leuk toch . Was ie gister net zo donker of is ie vandaag donkerder??? Jeetje wat schrijven jullie snel zeg hahaha
Zo ben er , nog snel wasmachine naar droger ,opgeruimt na lopen man. Kids zijn beiden thuis ,oudste was met 2 rechter benen uit bed gestapt ,het scheelde niet veel of men maakte kennis met hem in pyama op school (nog maar net niet gedaan) Ivm.zorgen maken ivm.je eisprong enz. Ik had dat ook en ook al had ik ergens zoets van hij komt wel dan nog die angst. Ik denk dat bij een persoon die perfect gezond is zo'n schrik normaal is en bij iemand die al wat bagage heeft nog beangistiger is. Maar we moeten ergens ook wat rusthouden ,we willen niet dat dat ei zou terugkruipen van schrik e
Ik ga zo even de ha bellen ivm die buikkrampen die ik al heb vanaf zondag... Doet echt pijn hopelijk kan ik terrecht
ja meid, je gaat naar mychart, daar geef je op de 22e je menses in, dan klik je op 16 maart, geeft je temp in en dan de temp van vandaag en bij gisteren en vandaag géén menses invullen anders gaat ie dat aanzien als begin van een nieuwe cyclus...
Wie heeft er tips voor vermoeidheid, lig tegenwoordig al 1 tot 2 uur eerder dan normaal op bed. Heb net op de wc 5 minuten een uiltje geknepen. Zucht ik kan ook niet te pas en te onpas vrij gaan nemen om een uurtje te gaan slapen, ze weten nl nog van niets hier
Zomaar dat is de test van vandaag of gister?? De testlijn moet net zo donker zijn als het andere lijntje he . Ik heb bij mijn dochter ook ovulatietesten gebruikt. We kluste om de dag en als de test positief was dan die dag en 2 dagen erna ook nog. En toen was het raak . Als je de testen naast elkaar legt van vandaag en morgen welke is dan het donkerste??