nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

wat een rust in 1 keer zeg :(

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Mooie banner :)

3. Lilalien

meeeens doe maar rustig aan!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    niet echt normaal lijkt me hoor... of je moet een hele slechte conditie en zwaar overgewicht hebben of zoiets... heftig hoor... ik merk wel dat mijn hartslag na de menstruatie en voor mijn ei hoger is dan er na... gek he? ik zou even naar de ha gaan....misschien is je onderdruk ook wel hoog...

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    120 is niet hoog!! een ideale bloeddruk ligt rond de 120/80.... in rust is ie inderdaad lager, maar 80 is voor heel gezonde mensen... de meeste mensen hebben hem in rust al wel rond de 100.... bij inspanning kan ie veel hoger zijn... daar zitten ook weer verschillende verhalen bij, ook qua leeftijd maakt het nog wel het één en ander uit... rond de 140 is bij inspanning goed voor de vetverbranding en als je hoger zit gaat het vooral om het trainen van uithoudingsvermogen..

moest het even kwijt,... sorry..;):)

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai dames,

hoest hier?
    ben nog steeds zo moe en futloos...word zelfs moe van mezelf...
    denk er toch aan om eens een ander zkh te bellen voor een second opiniun of hoe je dat ook schrijven mag...er zijn ook zkh die exta progesteron geven in de lf om de innesteling te bevorderen, die van mij wilde dat niet doen namelijk...

7. zomaar1986

dames word het trouwens zo tijd voor nod maart deel 2 bijna 5000 berichten

8. zomaar1986

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    even over hoge hartslag...

ik heb in rust al bloeddruk 128/92 te hoog volgens mijn HA....maar dat is die van mij altijd al zo geweest......

In sportstand kan hij goed tegen de 190/200 lopen...maarrrr en dat is belangrijk...ik word niet kortademig zie (wel beetje) niet echt rood..en zweet niet enorm veel...gewoon wat je normaal ziet bij sporters die heftig te keer gaan hahaha..

Heb een fittest gedaan en ik moest maar zachter lopen...en zachter fietsen omdat mijn hartslag zo hoog was...heb het aan laten passen want kreeg gewoon geen workout....dus niet iedereen is hetzelfde.

Ik zeg niet dat ik uber gezond ben..maar mijn hartslag is gewoon ietsjes hoger als 'normaal' denk ik zo...

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    wel irri...moet nog zoveel doen..heb ook weer last van rugkrampen en een stekerig gevoel onder in me buik...aan de linkerkant..ook irri. me ongie is vrij normaal maar wel weer anders.

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    misschien inderdaad wel goed om een second opinion te vragen... je weet maar nooit of je huidige arts iets gemist heeft? wel vervelend voor je zeg!

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad, wat gaat het snel he?

13. Lilalien

klopt volledig!
    ik heb zelfs een bloeddruk van 10/5à6 maar voor mij doodnormaal wegens mijn toestand(niet omwille van zwanger zijn maar't andere)
    maar die hoge hartslag ,man traint intensief die zei ook al dat dat abnormaal zeer abnormaal hoog was die 201 slg/min.
    Je zou bijna dood kunnen vallen hoor (zonder liegen....)

hoe is t nog met u miran?

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik mag, helaas, op rood... pfff... jammer hoor!

vanochtend ligt rose bij het afvegen en net echt helderrood...bleeehhh... en de krampen krijg je er direct cadeau bij moet je maar denken... ben wel blij met mijn cyclus... weer netjes.... heeft het het afvallen toch wel effect op mijn cyclus, ben 17 kilo kwijt en toen ik met de pil stopte voor mijn zoontje was mijn cyclus echt een zooitje...

nou goed, alway's look on the brigtsight of live... pidu, tedoepiedoepidoe...

liefs

15. Lilalien

Clairetje ,hoe gaat het nog meid????
    Is je klein popje beter of is ze zieker geworden???
    Je nichtje??

16. zomaar1986

gaat heel snel. wil wel ff een aanmaken

maar moet nu eerst ff gaan me zus komt er zo aan met de kleine.

tot strakkis maar weer.

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja is echt veeel te hoog... bij mij op de sportschool mag ik niet verder gaan dan 170 slapen per minuut. Toen ik net begon met trainen (lees met een baggerslechte conditie) gebeurde dat regelmatig... 201 is echt veel te hoog... of je hebt een huis tuin en keuken hartslagmeter die het niet goed doet... kan ook nog, maar ik zou zeker naar de ha gaan hoor lovepeet!! je hebt maar één hart!

18. Lilalien

*knuffie meid en knap van je afvallen hoor!!!*

19. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ik dacht dat het ging om hartslag, en niet om bloeddruk...

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ingef...bah bahlen meis....tot in april dan?

lilalien, ja hoor...heb ff woorden gehad hier op forum hahaha...was fftjes beetje boos.....maar probeerde het netjes te houden!! Verder alles goed...beetje moe en futloos. Maja meisje begon vanmorgen om half 6 al te huilen......ze lag zonder deken... (trouwens...2de nacht in groot bed zonder problemen!!!)

En wilde dus niet meer slapen omdat ze licht onder de gordijnen door zag komen hahaha...mama ui!! mama ui!! pele!! (begrijpen jullie het ;))

Deel Deze Pagina