tja, klinkt raar maar als het nu iets duidelijks was bij mij, dan kunnen ze tenminste iui aanbieden of zo...nu tast je in het duister...en dat ben ik zo zat aan het worden... een hartslag van 201 is echt niet goed..zou maar even naar deha gaan.
Idd dat ook wel tussen de 60 à 100 zijn normale hartslagen in rust voor persoon tot persoon Normaal is rond de 80 (mooi rond getal) Eens je over de 100 gaat betekend dat je 1/4 meer hebt dan 'normaal' en dat in rust ,dus niet ervoor gewandeld hebben maar echt 15 minuten al zittend doorgebracht hebben dat het niet goed is. Tot 160/180 is normaal bij ERGE INSPANNING ik zeg dan zeer intensief ... toen ik moest bevallen bij de 2e had zij een hartslag van 210 op een bepaald moment en toen was het nog 2 minuten wachten tot water brak eens niet spoedkeizersnede. Dus om een idee te geven voor jong of oud is dat niet goed zo hoog en zeker niet na iets wat je normaal ervoor deed en niet zo hoog ging in waarden.
jep...tot in april... ik klets eerst hier nog even mee... moet nog even aan het idee van april wennen...
Woorden ,had ik niets van gemerkt? Of als het door mij kwam moet je het zeggen ik hoor dat liever direct straight to the point. Wel leuk een kleine-grote meid in zo'n groot bed en idd.dat was hier dus net geen probleem met rolluiken in de winter eens de zomer scheen de zon soms door kiertjes en dan was het partytime (opstaantijd jak). Heb voor de zoon dan zo'n wekkertje gekocht kidssleep (schaapje wat slaapt of wakker is met lampje achter)en sinds dien geen problemen meer met hem... Nu met de jongste haha zij is de volgende in de rij
Hee dames, ik ben effe twee weekjes weg geweest van het forum. Hoe gaat het hier? Nog dames op roze wolkjes? Ik deze maand niet, mijn lief is op wintersport net nu in mijn vruchtbare week. Pech gehad. Vrijdag nog wel effe geklust, wie weet, en anders volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen