Goedemorgen meiden ben hier beetje emotioneel heb gister etentje van mijn schoonouder gehad ter ere van hun 35 jarig huwelijk onwijs gezellig hoor en geen kinderen mee, maar toch voel ik juist op dat soort momenten een leegte want in de speech heeft mijn schoonvader het dan over hoe trots hij op zijn kinderen en schoonkinderen is en hij noemt dan ook nog even speciaal mijn neefje en dat doet dan zo'n pijn ook omdat ik dan denk zullen wij dat over zoveel jaar ook hebben dat je zoveel jaar huwelijk met je kinderen kan delen........
Had al een nega testje...Van de week weer eentje en als die nega is en ben nog niet ongie...wil ik een bloedtest
oh ik lees een hoop verdrietige dingen, meiden sterkte! Hier is het klusseizoen weer begonnen. Op naar een test met 2 strepen!
Ja morgen 2de IUI, hopelijk niet te laat ei was vrijdag namelijk al tegen de grootte kant aan.. Bedankt voor het duimen zal ik nodig hebben
He lieve schatten, Dank jullie voor jullie lieve berichtjes, dat geeft me een hoop steun. Hier begint het geheel wat te landen en de dikste tranen zijn weg *dinnetje dank je wel* Sommige zullen me begrijpen en sommige misschien wat minder gezien ik toch al een koter heb lopen *lees kruipen*.......maar het verdriet is er niet minder om. Mijn leeftijd speelt aldoor door mijn hoofd in combi met het aantal rondes....tja daar wordt je niet blij van.....anyway over tot de orde van de dag.....
@Charmed, meissie............begrijp het heel goed hoor, het voelt alsof je een steek door je hart krijgt........en je vraagt je af waarom wij niet!!! Sterkte meis! Knuff. @Sammie, morgen toch je IUI? Spannend meis, ga duimen voor je dat het niet te laat is! Krijg je eerst nog een meting? @Zomaar, meis eindelijk je ongi, dubbel gevoel bij je denk ik, aan de ene kant had je nog wel wat hoop toch? Aan de andere kant wilde je dat zo ook kwamen vanwege de negatieve testen toch? Knuff meid! Hopen dat je cyclus gauw stabiliseert, probeer de etos zwanger pillen anders eens. @Lilalien, veel sterkte, een verjaardag en dan een begrafenis van je huisgenootje de kater........pffff...... @Klusmeiden, succes!!!
Goofy, Hele dikke knuffel meis! Nee krijg geen meeting meer doen ze niet voor de IUI, dus op goed geluk
hey voor ons beiden is het balen. ook al heb jij er al 1 lopen.. elke maand die ongi zit je ff in een dip... ook al zou het bij ons de 1e zijn en bij jou de 2e. tja aan de ene kant hoop gehad. maar ben blij dat de ongi er nu is. volle moed naar een nieuwe ronde. heb ook helemaal nergens last van gehad nu nog niet. meestal krampen niks heb via de site van centrum een centrum matera aangevraag. gratis verpakking xxx
"morguh" Goofy & zomaar & charmed, dikke knuffel. Hoe is het verders met iedereen? Hier een rustige dag, heb buikpijn. Zullen wel zenuwen en pijn van het eind van m'n ongi zijn.
@Charmed... ik denk dat het niet uitmaakt voor de hoeveelste jullie gaan. De wens voor een kindje is er... en een wens is een wens! *knuf* @BB10... succes met klussen! @Sammie... jullie ook heel veel succes! Ik hoop dat het niet te laat is meis! *knuf* @hier... het vloeien is niet veel meer. Al dagen bruin. Maar 2 dagen heftig rood met hele flinke klodders slijm blegh... Morgen op controle bij de gyn... Is het te laat voor een winterslaap van een maand?? Ik zou dat nu nl heel graag doen... ik haat wachten! :x
hey meiden, Charmed, Goofy en Zomaar dikke knuffel hoor Cyntje meid hoe gaat het nu met je? Hier toch wel in de vruchtbare periode denk ik dus, heel veel aan de klus. Hey L78, hoe gaat ie met jou?
Hoi Yaraah, gaat goed hier. Even niet meer actief met kinderwens bezig (ook omdat mijn schildklier niet voldoende functioneert en dat wrs reden voor miskramen is geweest en ik nog geen medicatie heb). En bij jou? Druk aan de klus, letterlijk en figuurlijk Cynth, hoe gaat het nu? Ik heb je verhaal vol medeleven gelezen, wat een verdriet meis!