Ok bedankt! Ja met die cyclussen is het wat hoor, en de ei kan natuurlijk ook later zijn. Het is ook altijd maar even afwachten wat het lichaam doet. Ik denk dat ik deze maand even niet aan mijn eisprong ga denken en dan zien we vanzelf wel, maar ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.. En idd elke dag langer overtijd gaf ook steeds meer hoop dat het goed zat, maar helaas. Ik probeer positief te blijven!
Hoi allemaal, ik kom ook meekletsen als het mag, mijn nod is 3 maart. Ik verwacht mijn eisprong aanstaande woensdag (gebaseerd op gemiddelde van 30 dagen) of donderdag (gebaseerd op vorige cyclus 31 dagen) wanneer zouden jullie dan aan het klussen slaan? Dinsdag en donderdag maar? Of maandag en woensdag? Dit is ronde 5 met clomid, werkt allemaal maar nog geen resultaat dus nu wordt m ijn mannetje ook onderzocht. Hoop echt dat dat niet meer nodig is en dat het deze maand gewoon raak is!
hej hej allemaal, ook ik verwacht mijn nod in maart. Ik houd 14 maart aan maar het kan nog wel anders worden. Ik hou mijn cyclus bij met de billingmethode, heel geschikt voor de dames met een onregelmatige cylcus zoals ik. Het is voor mij de eerste ronde van ons tweede kindje. Ben benieuwd. groetjes tattoo
ik moet wachten tot 10 maart ofszo.. ! kom op dames ik wil allemaal roze zien deze maand.. haha en kijk naam mijn pendel ! laten we het hopen
Dank je anoniempje! Hoe is het verder nog? Eigenlijk moet ik hier praten ,ben nu aan't wachten op mijn teststripjes van op marktplaats en tot de vloed over is. Donderdag gaan we alvast onder ons 2tjes wokken ,de kindjes gaan een dag op nacht logeren bij de schoonouders. Groetjes
Ik sluit me hier ook bij aan... Weet niet of ik al mee tel. Heb gisteren mirena laten verwijderen en HA zei over min 2 weken eisprong en dus 2 weken erna ongesteld of testen. Of nog geen van beide! Maar dat wachten we even af.
Welkom mamaNienke! Hier is het bloeden zo goed al gestopt dus we hebben weer hoop. Hoe is het verder nog ? Groetjes
Mooi dat het bloeden weer gestopt is. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, lijkt me moeilijk. Hoe gaat het nu verder met je? Heb je nog meer kindjes?? Wij hebben nog 2. Lillian 25-03-2007 en Silvan 16-10-2008.
Dank je voor je bezorgdheid! Het gaat best ,ik kreeg gisteren weer wat moed Ik heb nog 2 kindjes een meid en een jongen van bijna 3 en bijna 6 Meer kan ik niet zeggen wegens privacy....
Geen dank En snap ik best dat je wegens privacy niet meer kan zeggen. Maar mooie leeftijden zo M'n meisje is ook bijna 3.. Die vind het allemaal nu al spannend. Al zegt ze dat zij een baby in de buik gaat krijgen en die noemt ze dan Silvan (naar haar broertje)
Dag meiden ik meld me hier ook! Ik ben even datumloos! Heb 3 neg testen gedaan Dus op naar ronde 16! Morgen nog voor sure bloed laten prikken.
Hoi meiden, ik meld mij hier ook aan. Gisteren heb ik een curretage gehad na een tijd op een spontane mk te hebben gewacht. Ik trok dat wachten echt helemaal niet, dus ik was erg blij dat de gyn in wilde grijpen. Het vruchtje was al begin week 5 gestopt en ik zou inmiddels in wk 9 moeten zitten. Geen bloedverlies te bekennen en ook nog zwangerschapsverschijnselen. Heel naar allemaal. Maar goed, dat is dus voorbij en ik wacht nu op de terugkeer van mijn cyclus. Het zal sowieso wel in maart gebeuren. Ik kan mijn ovulatie altijd heel goed voelen, dus ik ga het deze maand gewoon weer proberen en wie weet hebben we mazzel. Natuurlijk wens ik iedereen heel veel succes deze maand. Ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen om de tijd te verdrijven. Groetjes, Dominique
Hier weten de kindjes niets af van de plannen,want die zouden hun mondjes niet kunnen houden Sjudith welkom! Dominque ,ook welkom en sterkte ,is niet makkelijk!
@ sjudith Hoop snel op een posi test voor jou! @ Dominique Sterkte... En misschien rare vraag, maar wat voel je dan als je een eisprong hebt? en Lilalien.. Ze zoeken er bij mijn dochtertje niets achter dat ze zegt dat ze een babytje in haar buik heeft... Mijn zus is ook zwanger en nog een zus is ook aan het proberen om zwanger te worden... Oh en m'n broer en schoonzusje ook nog.. (Wát een lijst niet!) Dus er word genoeg over baby's e.d. gesproken.. En kleine mensjes horen alles....