Dadelijk alles goed zetten ,dochter in bed zwieren en zelf douche in en iets eten. Ben benieuwd voor iedereen!
ik denk rond 24e nod te hebben, ff ei met ovu aankijken, en ik heb geen flauw idee hoelang me LF deze maand dan weer is aaargg dat is lastig vind ik hoor, als het allemaal vroeg of op tijd is ipv (voor mijn doen laat ei) dan wacht ik net zo lang met testen tot me verjaardag haha
Ja ik zag ineens iets verschijnen, hihi, ach die paar weken zijn ook zo weer op en kan ik in alle rust een kast gaan leeghalen, op de foto zetten, op marktplaats zetten en de rest allemaal opruimen, uitzoeken en weggooien, en dan kan het kamertje helemaal leeggehaald worden
we zullen zien. mijn ei is dus de vorige keer 4 dagen te laat geweest. wel geklust nog rond die tijd. maar tja pech gehad. voel het niet echt wanneer de ei komt. nooit echt last van. soms wat steken mja dat heb ik wel vaker. dus kijk ik niet raar van op. we zullen zien... eerst ongi af zijn dan weer knutselen
ja inderdaad, moet je ook nog verven/behangen nieuwe vloer enzo of dat weer niet.. dat kun je tussendoor ook nog aan pakken natuurlijk. ik heb sowieso 1 kamer over is me was kamer en dat word dan ook de babykamer lekker groot enzo. en dan de was door na zolder
heerlijk dat vrouwen lichaam he.. is nooit te snappen nu je der op let. qua slijm merk ik ook niet altijd wat. vorige maand opglet 2x helder slijm gehad maar dat klopte met de ei niet nu ik alles bereken. gaan op goed geluk maar...
slijm snap ik niks van haha, let ik maar niet eens op vanaf de lente ergens april/mei, dan ga ik um voelen als ik net uit bed ben meestal ergens tussn 7 en 10uur. na september voel ik het meestal neit meer
zal er deze maans es op letten. dagboek bij houden wie weet (grapje) zal ooit wel een keer raak zijn, ook al baal je steeds als de ongi weer komt.. nog 2 week dan is de ei er ongeveer weer.
hier wel bij de scholen 200m verderop. als de wind gunstig staat hoor ik die van het voetbalveld ook nog 3km verderop ongeveer.
De kamer gaan we niet opnieuw verven en behangen, hebben alles in aardetinten met een laminaatvloer, misschien met wat decoraties oid. Maar ik wil eerst de kamer van de meubels voorzien en dan zien hoe ik het verder wil gaan inrichten
denk je even een bloedvat in zo dik als je vinger, knijp die even dicht en laat die weer los, daar moet je je een gevoel bij indenken hoe dat zou voelen als dat in je buik gebeurde , niet het gevoel dat het bloed afknelt ofzo maar hoe dat bloedvat ff dubbel geknepen word. zo voelt dat bij mij
dat scheelt al weer heel veel werk. hier vorig jaar opnieuw geverfd en een laminaten vloer. dat ziet er ook nog goed uit. ik hoef me daar nog niet zo druk om te maken. moest je morgn middag voor intak of woensdag? hopelijk ook snel en echo bij me zus konden ze met 14,5 week al zeggn dat het en jongetje werd. 20 week echo is definitief