nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    De medische wetenschap staat voor niets, zo zie je maar weer. Ik wist wel dat ze tegenwoordig dit soort procedures doen, met name onder de jonge vrouwen met nog een kinderwens die kanker krijgen.

3. zomaar1986

mhmmm.. hebben jullie hier ervaring geweest. voor de 1ste van de maand moet het loon er staan. vrijdag had mijn collega het ook nog niet. en tot op heden niet gestort. nu ben ik bang dat hij het expres bij mij niet doen ivm thuis zit... hoe nu verder. ben kwaad gewoon

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Kris, hoe is het met jou, hoe voel je je, en hoe is het met knut?

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Leuk man!! Foto!!

Ik heb dit weekend stof gekocht om de familie wieg mee te bekleden.
    Het gaan dezelfde stoffen worden als onze bruidsmeiden aan hadden op de bruiloft. Heel bijzonder!
    Was erg verbaasd dat ze die stof nog hadden.:D

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Claire: Wat goed dat je 'door' bent naar de volgende ronde! Hoop dat de onderzoeken snel afgerond zijn en dat je weer snel zwanger bent van je tweede ukkie!

Zomaar: Hm.... manlief heeft wel zijn loon al gehad. Maar hoe klein is dat bedrijf waar je werkt? Normaal sta je op een payroll en worden alle salarissen tegelijk overgemaakt, als het bij je collega er nu wel is en bij jou nog steeds niet, dan klopt er inderdaad iets niet en zou ik even bellen.

Medische wetenschap: Tjah, blijft toch knap dat ze zoiets kunnen!

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Volgens mij mogen ze een paar dagen speling hanteren, en als het goed is is je baas gewoon verzekerd voor jouw ziek zijn, en anders is het toch echt zijn probleem en niet het jouwe. Heb net ff mijn boekhoudster gevraagd. Het varieert ook per bedrijf en per CAO, je mogen tot 8 dagen rekken, daarna mag je rente erover vragen. Ze zijn ook niet verplicht je 100% bij ziekte door te betalen. Maar ik weet niet hoe jullie bedrijf er financieel voor staat, daar hebben tegenwoordig ook veel bedrijven last van. Ben je ook lid van een vakbond, anders zou ik deze in gaan schakelen als het te lang duurt en een soort van loonbeslag eisen, voor het geval het wel fout gaat bij een bedrijf dan kun je te alle tijde aantonen dat je er wel achteraan bent geweest.

Maar het kan ook dat het pas aan het eind van de dag gestort wordt hoor, kan nog alle kanten uit.

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    heeey welke stad gaat die bed&BReakfast komen???????

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hier alles goed. Ben bang dat ik toch echt binnenkort uit mijn broeken ga groeien... zucht!
    Heb vorige week een mooie jeans in NL gescoord dus dan komt het toch allemaal weer goed.
    Morgen weer Knutje kijken en afspraak maken voor vruchtwaterpunctie.
    Jij morgen ook aan de beurt!! Spannend! Hoe is het bij jou??

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ben er weer vandoor.... kleine man verdiend zijn aandacht....

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik wacht en zucht met jullie mee hoor! Zet'm op!!!

12. zomaar1986

mja hij maakt het altijd zelf over. nu zijn accounts als hij toestemming geeft. ben bang dat hij dat van mij expres niet stort pas als ik weer kan werken... normaal staat het er al wel namelijk.

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Gewoon effe bellen met de administratie. Waarschijnlijk iets fout gegaan. Salaris achterhouden mag niet, ookal zit je thuis.

14. zomaar1986

collega had het vanmorgen al zo zie je maar weer.

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ahhh dat is leuk die stof, en de foto's moet ik nog schuldig blijven. Toen we weer thuis waren had hij de advertentie al verwijderd met de foto's, heb hem nog wel gemaild of jij de foto's wilde nasturen, maar heb nog geen reactie teruggehad.

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

ik wacht wel :)

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik mag morgenmiddag, eindelijk maar toch, ben ietwat zenuwachtig maar laat alles gewoon over mee heen komen. Zal dan wel te horen krijgen wanneer ik voor een echo enzo mag. Had al 2 pasmaat broeken besteld maar die zitten niet goed, moet de tussenliggende maat hebben en die is natuurlijk net tijdelijk uitverkocht zucht, nou ja, maar ff afwachten, gebruik nu een elastiekje voor knoopverlenging, werkt ook heel erg goed nu. Ben snoeperig, en dat vind ik toch echt wat minder hoor, ga mezelf zo dwingen ipv een snoepje een appel te eten, is ook veel beter en eigenlijks net zo lekker. Ben benieuwd hoe jij de vruchtwaterpunctie ervaart, ik zit nog net onder de leeftijdsgrens is hier 36 en ben nog 35 jaar

18. meeaan

meeaan Niet meer actief

hey meiden,
    met een beetje mazzel doet het internet weer hier.
    hoe gaat het hier?
    nog nieuws??

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    hee meeaantje das ook balen als je internet het niet goed doet

20. meeaan