ik kom vanavond nog ff kijken ben aant koken en ga zo ff douchen eten met mn meissie spelletjes doen! iedereen eet smakelijk! en een fijne avond voor degene die niet op zw pagina meer komen vandaag.
cyntia...................heeeeeeeeeeeel veel sterkte...hoop dat het vanaf nu aleen maar beter met je word meis.tis je zo gegund! euh zomaar???ik vind het ook raar hoor....zo het geen bloedvaatje kunnen zijn die gesprongen is,en dat je miss wel zwanger kan zijn?
Incognito ,ik vind het leuk dat je soms komt piepen hier Cynthje Sterkte! Rimar ,je steld de dagen af naar je kamertje Zomaar ,ik duim nog hoor! Ben moe ,heb ook zo'n goestingskes in vanalles ,typisch na men ei EN idem krampjes als vorige keer na men ei...dus spannend alweer
mijn cyclus is niet helemaal wat het moet zijn maar ben al voor onderzoeken bij de gynacoloog.. mijn NOD is deze week ergens.. volgende week maandag moet ik weer naar de gyn dus hopen op een toch posi uitslag..
hai meiden ff lekker me maandagmiddagtukkie gedaan net nog ff lekker met poezebaby op schoot gehangen, dus kon ff niet typen he, echte babys moeten deze week geboren worden
mijn mannetje is van smorgens 6 tot savonds half 9 werken (loondienst + eigenklus) dus zit zo lekker remi hiero, kind 1 is naar turnen toe zucht, die moet ik dan dadelijk wel weer op gaan halen
oef, thuis van 't werk, de eerste van de week zit er weer op. 'k Heb even niet bijgelezen maar ga straks weer weg, beetje eten maken. 'k Voel me nog steeds met vlagen vaag ongi/misselijk maar niet ondraagelijk. Hopelijk blijven die duiveltjes uit opt eind van de week. En om iedereen wat te helpen: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG!
Hey allemaal Hier nog steeds geen ongie...ook geen spotting meer...vanmorgen 2 drupjes roze Maar voor de rest niks meer... Morgen na het werk, ff naar de kruidvat en maar weer een testje halen Dan ben ik heel benieuwd wat ie zegt!
Met vlagen misselijk...ben nu ook beroerd, zere (.)(.), iedere keer last van maagzuur, erg moe....pfffff Af en toe steekjes en krampjes in mijn bm...
Hoi meiden, ik kom me hier aansluiten Mijn dochter wordt over 2 weken 1 jaar dus het is tijd voor een brusje!! Joepie! Vandaag ongi geworden dus duurt nog ff voor we mogen klussen, maar ik voel de spanning nu alweer. De vorige keer in 4 rondes zwanger geworden, hopelijk hebben we nu weer zoveel geluk (hihi, of nóg sneller mag ook natuurlijk )! Oh en wat betekent MMM op de NODlijst btw? @Lynnami; Heeeeeeyyy, zitten we iig nog even samen op het NOD forum, maar hopelijk mag jij straks door naar de november mama's
26 maart op die dag was ik vorig jaar uitgerekend besef ik me nu (Ik heb mezelf btw al op de lijst gezet)
senna wat hou je het spannend. hier is de ongi eindelijk goed doorgebroken. werd tijd. nog steed mega koppijn. zal nu ff verder terug lezen...
@ zomaar .... we gaan tegelijk op! hier ook cd 2 en lig ook gevloerd op bed buikpijn voral bij linker eitjestok (cyste?) en koppijn waar je u tegen zegt