@mamanienke: ik krijg een heel speciaal krampje, heel hoog links, en wat gevoelige borsten. Het is altijd raak, want ik dubbelcheck met digitale ovulatietesten. Laatst heb ik een echo gehad waarin de echoscopiste ook constateerde dat mijn linker eileider heel hoog zat en ze vroeg of ik daar de ovulatie kon voelen. Ja dus. Dat is wel speciaal iets van mij, dus. De meeste vrouwen voelen het was lager in de lies en ik heb op dit forum gelezen dat sommige vrouwen ook voelen als ze gaan zitten. Dat heb ik ook - gewoon, een extra steekje als ik ga zitten. Zo, gedetailleerd of niet Voel jij er wat van?
Hey! Die van ons kunnen echt hun mondje niet houden die beppen te graag van dingen die waar zijn en niet haha Ivm.eisprong aanvoelen ,ik ben meestal misselijk 2 dagen ervoor ,erg nat en de dag zelf ervan enorme steken dat ik blij ben als ik in bed vertoef! Op deze 2 cyclussen heb ik ook telkens mijn ei gespot op vrijdagen ,springen deed die op zaterdagen Ik gebruik ovulatiesticks ter controle en dat geeft voor mezelf een gerustheid.(Zie fotoalbum). In de 1e cyclus is mijn ei denk ik niet gesprongen ,en had ik een zeer lichte menstruatie.De 2e keer wel goed gesprongen en het was raak. Hopelijk is 3e x goede keer want dan zou het kindje verwacht worden na de beide kinderen hun verjaardagen ,een heerlijk winterkindje dus Ook in ons naaste zijn er een paar bezig met nog om een kindje te maken ,enkel van ons zullen ze dat niet direct nog verwachten ,ach ze vragen het niet eens dus ze zullen het ook ergens niet willen want in deze tijd (krijg je dan als antwoordt als je polst) Ik ga de kindjes eten geven , tot vanavond!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben erg ziek geworden, maar het is ons hele gezinnetje al voorbijgegaan. Heb ook krampen in mijn buik, maar weet nu niet of het komt omdat ik niet helemaal lekker ben of van het laten verwijderen van de mirena....
Hoi dames! Ik ben gister bij de Gyn. geweest en alles (bij mij) is tot nu toe goed. Echo gemaakt en mn ei stond op springen. vandaag ook posi ovulatietesten en persona geeft ook een ei aan. Gister ook al volop geklust maar vandaag gaan we er ook weer tegenaan. Manlief moet zaad inleveren en mogen we pas 2 april terug....hoop dat het tegen die tijd niet meer nodig is. Wat ben ik opgelucht dat er tot nu toe niets mis is...!!!!
Na een tijd niet meer aktief te zijn geweest hier, ben ik er weer. Mijn NOD is 5 maart, we zijn januari 2009 begonnen, dus alweer meer dan een jaar. Ik mag nu wel eens hopen dat eens raak zal zijn. Anders maken we een afsraak met de HA. Groetjes Janis
he hallo dames.. mijn ei is pas over een weekje maar vorige maand had ik het idee mijn ei gemist te hebben aangezien we om de 3 dagen kluste dus nu gaan we om de dag klussen vanaf nu tot een week na mijn ei dan kan je hem toch niet missen /??
Hoi , hier niet zo'n denderende dag ,de naslag van de miskraam voor ons beiden nu pas doordringt ,huisdier erg ziek. Lovepeet ,idd om de 2 dagen is goed Hier dag voor + ovutest ,de dag zelf en dag erna en prijs. Groetjes
dank jewel wat minder dat je husidiertje ziek is.. de naslag van demiskraam .. tja die je wel rustig aan meis
Goedemiddag Vandaag in het zhuis geweest en bloed geprikt op hcg, morgen de uitslag! Maar zal wel negatief zijn
Dank je lovepeet ,heb een blogje in men hyves gemaakt ,luchte wat op dus wat goed doet laat maar komen... Sjudith ,best spannend ! Hou ons morgen niet te erg in spanning hoor!
Sneeuw! Bah! Geen goed begin van de dag als je het mij vraagt. @ Mennie Mooi dat er tot nu toe niets mis is, lucht toch wel op of niet? @ Lilalien .. Snap dat je je rot voelt. Is ook niet niets natuurlijk. Goed dat je het van je af kan schrijven... En je mag hier natuurlijk oko altijd je beklag doen @ Sjudith !! Ben benieuwd!! Hier krampen.. Bah Bah.. Volgens mij nog nooit zo erg krampen gehad tijdens menstruatie, tenminste niet dat ik mij kan herrineren. Pff.. Maar zoveel bloed verlies ik eigenlijk niet. Lijkt meer op af en toe een heel klein beetje oud bloed. Maar goed alles zal wel weer even op gang moeten komen.
Middag , Ben nog aan't wachten op mijn man , MamaNienke ,oei krampen ,ja ik haat ongi hebben ,ben blij als ik ervan af ben maar dat lijkt niet ,precies of er telkens net als ik denk dat het stopt weer begint. Groetjes
Nou meiden, zoals gedacht geen HCG! Dus nu wachten op de ongi, maar als ik binnen 2 weken niet ongi ben dan terugbellen dan mag ik met een kuur Duphaston starten en dan zijn we dus weer bijna een maand verder
Hey meiden, mijn pc was stuk... dus kon helaas niet mee kletsen... ga even terug kijken en mee lezen. liefs!
@ mamanienke, hoe is het nu met je? Voel je je al beter? Welke ronde zitten jullie en hoeveelste kindje is het? -Sjudith, ronde 16, 2e kindje, heb al een dochter Giulia van 18 mnd.
@ sjudith.. Jammer zeg Hier alles weer wat beter. Niet meer zo'n opgezette buik en weinig tot geen bloedverlies meer. Als tijdens het spiraaltje de cyclus wel doorloopt dan was dit ook de tijd dat in ongesteld had moeten worden normaal. Huisarts zei dat ik dit gewoon als ongesteldheid mocht rekenen. Niet dat ik verwacht dat het deze maand gaat lukken, want het waren meer krampen dan bloed Zal ik de lijst overnemen zodat iedereen het erbij kan zetten? Welke ronde zitten jullie en hoeveelste kindje is het? -Sjudith, ronde 16, 2e kindje, heb al een dochter Giulia van 18 mnd. -MamaNienke, ronde 1, 3e kindje. Dochter Lillian 25-03-2007 & Zoon Silvan 16-10-2008.
@mammanienke, als je de lijst kan overnemen graag, ik werk 32 uur en heb er niet altijd tijd voor. Je kan dan trouwens bij mijn dochter die 18 mnd weghalen en zoals bij jou schrijven, Giulia 01-08-2008 Maar wat gek van je krampen? Heb je mss getest voor de zekerheid? Of zeg ik iets geks?