Goeiemorgen meiden! *slaat het hcg nu ff over... moet er zelf juist vanaf* Gisteren avond kwamen Marijke87 en man op visite. Gelukkig viel het me allemaal heel erg mee. Wel even dikke tranen bij binnenkomst. Maar we begrijpen mekaar helemaal. Al zal ik het nog wel vaker moeilijk krijgen als Marijke87's buik zal gaan groeien enz enz... En wij zitten voorlopig nog met niets. Ik hoop dat het voor ons niet weer een half jaar gaat duren... en dat ik straks vol bewondering naar Marijke87's buik kan loeren met de gedachte dat ik zelf ook een puppy in de buik heb. Eerst nog een maandje wachten en dán een puppy maken! Nu ff doggie uitlaten en dan koffie leuten bij een kennis. Tot vanmiddag meisjes!
Jaaaa schept even snel haar rugzak vol omahcg van Rimar. Die zijn voor mij toch het beste! En ik kan ze nu goed gebruiken, ei doe je werk!
Knuf voor Cyntje. Ik vind dat je er goed over praat, en natuurlijk doet het zeer en dat zal het nog best ff doen. Maar ik geloof er heilig in dat jij straks ook met een dikke buik mag showen. En ik duim voor je dat je niet een half jaar hoeft te wachten. Zoek maar lekker veel afleiding. X Bibi
yep klopt. als het goed is komen ze morgen binnen, vandaag verzonden. testen hebben ze meen ik ook op babyboom.nl maar zijn ze veel duurder. heb 20 testen inclusief verzenden voor 9,90..
ongi is echt vreemd, het stelt werkelijk waar niks voor. blijf snachts helemaal droog pfff. nou ja beter om zo weer weg dan . kan niet wachten. zo zullen zo een beetje gaan poetsen hier. de zon schijnt heerlijk
knuf aan cynt...meid stoer hoor hoe je er mee omgaat.we duimen voor je,dat je gauw groen livht krijgt,en daarna hopen we dat jij veel hcg in je lichaam krijgt!
Gooooooooooooooooooedemorgen!!! Wat is het toch heerlijk weer buiten, lekker zonnetje! Mag vanaf vandaag elke dag zo zijn! Zon = ik vrolijk Hoe gaat het hier?! Cyn, dikke knuffel, hopelijk is de HCG snel uit je lijf en vliegt deze maand voorbij! Dinnetjes!! Ik zag op de Nod lijst dat wel gelijk lopen Gezellie!! * Vangt nog de restjes HCG *
morguh meiden, ik geloof dat ik dat eindelijk zo goed als van de ongie af ben... mag het na 8 dagen?!?! en hopende dat de poes vandaag wel veel "rood" gaat geven, mar dan in de vorm van bevallen, vanmorgen slijmprop verloren, dus ik wacht even af
nou ik blijf er strak bij, tis voor haar de 62e dag (van 65) dus ik denk ze kleine beebs heeft, of een dode erbij, hoopte dat ze nog 2 dagen bleven zitten, maar dat zal er niet in zitten helaas.
en momenteel draaid alles om de zwangere poes, en dadelijk rond koninginnedag nog een keer alles opnieuw met de halfzus van de zwangere dame
mystiklady, ik ben heel benieuwd hoor naar de worp, heb de foto's van de ouders gezien dus................ spannend hoor allemaal
haha is niet altijd vanzelf sprekend hoor deze mama heeft al 2 nesten keurig ter wereld gebracht, maar heb bij de poes die met koninginnedag uitgerekend is, vorig jaar een keizersnede gehad helaas. alles dood. en andere poezen moeten aan een injectie met wee opwekker geloven, als je kittens buiten vind denk je goh leuk weer een zwerfnest, die fokken maar raak, maar een hoop dames sterven tijdens de bevalling buiten omdat het mis gaat en sja dan zie je poes niet meer en geen kittens en mijn dame was vanmorgen lichtelijk in paniek, voor mij des te meer reden om dicht bij dr in de buurt te blijven, nu ligt ze lekker energie op te doen in dromenland
als er straks weeën komen, moet ik nog te zien het eerste kitten te draaien van binnen, die ligt met zn rug naar beneden, dus met pech word het nog een keizersnede
me dierenarts weet al dat ik een dood kitten vermoed wat als eerste ligt, (hoeft niet) maar als ie dood is die zo verkeerd ligt dan word dat snel duidelijk als de weeën begonnen zijn, en als ik het niet kan draaien van buiten af, heeft de dierenarts al een ok vrij gehouden, hoef ik alleennog maar te bellen dat ik onderweg ben
Klopt helemaal hoor, is zowel bij mens als dier zo, dat het niet vanzelfsprekend is allemaal. Ik hoop en duim voor je dat het goed gaat
ja mijn meiden willen ook graag dat ik erbij ben, deze meid vandaag pakt ze op als ze de navelstreng afgebeten heeft en legt ze op me schoot, dan moet ik ze droogwrijven en de luchtwegen vrij maken, dan is ze tervreden dan leg ik het kitten terug ind e kist, en dan gaat zij er aan verder, dit is ook echt een trotse moeder hoor, exclusieve band met haar. de andere poezen willen dat ik er bij ben, en help waar nodig is maar verder doen ze het zelf wel met stuitliggingen word ik welleens gebeten, want dan houd ik ze ophoog in hurkhouding en dat doet pijn, maar dan is ze het snelst van het kitten verlost, maar ja weten hun veel haha