hihi en waarom het bij huis tuin en keuken katten vaak iets makkelijker gaat? hun werpen meestal kittens van ongeveer 50 gram, zijn ze zelf ook wel wat kleiner natuurlijk dan mijn poezen, mijn meiden zijn groter dan een gemiddelde htk kater, maar hun werpen kittens die ook een flinke slag groter zijn, en meestal tussen de 120 en 160 gram
Het is duidelijk dat je dit al veel vaker gedaan hebt. Ja arme beestje, maar bevallen doet nu eenmaal pijn
Tja dat zijn beste beestjes hoor, je zal verhoudingsgewijs maar zo'n kind ter wereld moeten gaan brengen. pfffffft dat lijkt me heel erg pijnlijk
Zijn ze met de waterleidingen bezig of zo??? Ik kan me je goed voorstellen hoor meid, ik douche me iedere morgen, anders voel ik me gewoon bleeeeeeeehh, zweet giga 'snachts nl. en ik word heerlijk wakker onder de straal, zalig vind ik dat, echt ff mijn momentje op de vroege morgen
Hey goedemorgen allemaal Hier is de temp enorm naar beneden gegaan vanmorgen En ik verwacht de ongie wel... Alleen nog niks te zien! Wel een beetje roze spotting...
goeiemorgen! Kom ff snel spammen vanaf kantoor: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg poezenhcg haha weet weet helpt het? dat hebben we hier nu in overvloed
Nou meiden Ik ga ff lekker in de voortuin in het zonnetje zitten... Af en toe wat krampen hier, en echt een gevoel dat ik al ongie ben, maar nog steeds geen bloed te zien! Tot later
Dat is balen voor jou, niet leuk, hebben ze ook een indicatie aangegeven over hoe lang het zal gaan duren?
Rimar, het water doet het weer een beetje, alleen geen druk, dus heb me gauw even gewassen onder een pisstraaltje, beter iets dan niets
Baby gevonden met kogel in borst - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]