Schijnt bij jullie de zon ook zo lekker, ik krijg al echt een voorjaarsgevoel, heerlijk lekker weer naar buiten kunnen (is nu nog wel een beetje koud hoor), in de tuin bezig enzo, lekker wandelingen maken enzo
Hier is het heeeerlijk weer, toenstraks op de fiets naar de pampervuilnisbak en de supermarkt geweest! Euhm tis wel koud, dus dasje om mutsje op!!
Hallo meiden!! Hoe is het hier? Meeaan: mooi gedicht hoor meis. Je hebt ook niet niets voor je kiezen gehad, ook met je relatie en je kan nou eenmaal niet alles tegelijk verwerken..stap voor stap! Dikke knuf!!
jahaaa, hihi wij doen aan het milieu!! Hier is bij de school een container waarin je je incontinentie materiaal kunt dumpen...en dus ook de pampers hahaha Scheelt in afval!!! Hier altijd te weinig ruimte in container altijd vol na 2 weken.....en nu....zit ie nog maar 1/3e vol!!! Hou ook alle plastic en papier apart, en glas......scheelt echt enorm!!!!!
paardenbevalling? lijkt me ook erg spannend, meiden knufffff poezenbeest schiet hier ook neit erg op, ze heeft geen haast lijkt het wel
zit je achter het raam..... ghihi, ik snap em...daar is het idd lekker!! Hier de vitrage open gedaan..lekker zonnetje op de bank!!! Enkel zie ik nu wel....baaaah mijn ramen zijn vies!!!
ja maar zonder rode lampen hoor als we nu een serre aan huis zouden hebben.........dan zat ik daar denk ik heel erg vaak, hihi, wie weet