hahaha met een peuter aan me benen....neeuh...dan heb ik zo een terras was zijknat is...een lege emmer en een schuimerige peuter!! hahahaha
Mystiklady: succes met de bevalling van de poes! Heb het hier 1x meegemaakt,was een geweldig bijzondere ervaring Hopelijk zijn de kittens allemaal ok!
Ik ben ook weer weg...ga een plastic bewaaremmer halen voor het voer van de katten....want af en toe weten ze het te presteren om in de trapkast de voerzak open te krabben en hun buikjes vol te vreten, ná etenstijd! Fijne zonnige dag iedereen!
hier net lekker gegeten, en het huis weer helemaal fris. zit ook lekker op de bank van het zonnetje te genieten. tja bekijk dan je ramen maar eens pffff. kan ze nu niet schoonmaken. volgende week denk ik maar, als we weer gaan werken. zal een leuke drama worden zucht...
Hallo ladies, Mijn NOD is 29 maart, dus ik klets ook graag mee! Ik heb begin 2009 een dochtertje gekregen, en helaas begin 2010 een miskraam, na een week of 12. 2 curretages gehad (eerste mislukte) en nu net weer een beetje opgekrabbeld. Hopelijk lukt het binnen niet al te lang om weer in verwachting te raken, en hopelijk gaat het dan helemaal goed en krijgen we een mooi lief tweede kleintje. Kan iemand me uitleggen hoe ik op de lijst kom? Groeten, Zen
jazeker, spannend hoor, begin toch ietwat zenuwachtig te worden nu, raar is dat, maar het is niet anders
@Zen: in het topic lijst maart staat precies beschreven bij de lijsten hoe je het moet kopieëren en aanpassen en welkom natuurlijk groetjes gabrielle
haha geloof ik best. tot hoelang moet je werken? 16:15 moest je er toch zijn alsm ijn geheugen mee werkt