hey damens goeiemiddag! hier tijdgebrek op t moment sorry sorry! hopelijk gaat alles goed met iedereen dikkke knuffs
Normaal gesproken begint bij een poes binnen 3 a 4 uur na de prop het "geweld" los te breken, maar zij laat op zich wachten, kan meerdere oorzaken hebben, er ligt momenteel een kitten met zn rug voor de uitgang, mogelijk is deze levenloos, als er weeën komen, moet ik deze uitwendig gaan draaien
snap je nu dat ik dit eventjes voor me wilde houden, deze is massief eiken, en die zie je niet zoveel 2e hands
is nu goed te zien super kamertje was ff af gedwaald in vacatures te bekijken. maar niet veel bijzonders te vinden op moment
wil graag ander werk. iedereen binnen het bedrijf. hebben zo'n kansloze baas en bepaalde personen praten met je mee en vervolgens kruipen ze de baas weer in de reet. ben der zo klaar mee. duurt niet lang meer dat ik overspannen bij de keet zit. zie er tegen op om vollgende week weer heen te gaan. het gaat nu ook aardig maar trek een week langer. kan nooit vakantie nooit vrij. altijd moeilijk moeilijk. dan maar ff zo
maakt me niks uit heb wel wat ervaring. niet de hele opleiding van kapster afgerond wel van nagelstyliste heel wat onderdelen. verder al aardig wat werkervaring. ook al zou het poetsen zijn boeit me niks
schoonmaakbedrijven smeken momenteel om personeel, aangezien de bedrijven weer uit de crisis opkrabbelen, ik ben ook de schoonmaak ingerolt terwijl ik studeer voor een vak wat ik beter kan laten gaan (makelaar-taxateur) maar tis gezellig werk en vaak heb je leuke collegas
Ja net zoals ik het heb als ik naar de huisarts of tandarts moet, zo'n steen op mijn maag in wording, het slaat helemaal nergens op, ik weet het, maar het is nu eenmaal niet anders
Ja leuk hè, die kwam ik laatst stomtoevallig op marktplaats tegen, was helemaal happy drvan en gelukkig manlief ook, dus we hebben maar doorgepakt en zijn afgelopen zaterdag wezen kijken.
gaat helemaal goed komen hoor! dikke knuf van mij! en dat kamertje, is ook helemaal iets voor ons! alleen hoop ik dat Tijs het kamertje zelf gaat maken, we hebben hier veel hout liggen uit eigen bos!