Hier kun je zeker lang over discussiëren. Het is nogal dubbel, bij sommige kleinere bedrijven heeft het nogal een impact als hun werknemer zwanger blijkt te zijn, voordat je weer iemand zo hebt ingewerkt, ik krijg er straks ook zelf mee te maken, ik doe hier vrij veel, heb heel veel in mijn hoofd zitten, en ik weet ook niet hoe ze dat willen gaan doen qua vervanging, ik wil minder gaan werken maar kan pas eea laten berekenen als ik het hier gemeld heb dat ik...... Maar aan de andere kant, ik werk hier nu 10 jaar, ben nagenoeg nooit ziek dus vind dat ze dan ook geen recht van spreken hebben.
Ja maar als een werkgever wil, dan vind ie wel een andere uitweg hoor. Als ze je kwijt willen dan krijgen ze dat wel voor mekaar.
ja mooi he!! Zo is Abigail, soms echt menselijke trekjes, echt een meissie naar me hart dat maa die weeën mogen nou echt wel gaan komen, al bijna 9 uren verstreken sinds de prop, begin lichtelijk zorgen te maken, net DA gebelt, zolang ze geen vruchtwater verliest mag ze blijven lopen, logisch op zich, ze is ook nog niet de datum verstreken, dus het mag
ik slaap gewoon op de bank, tot ongenoegen van me mannie haha na 8 dagen ongie willie wel weer eens een keer HAHAHA
Nee nog niet echt was aan het nadenken erover, wil eerst de meubels hebben staan voordat ik aan iets anders ga beginnen
Auto schept buggy - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Dit wil je toch echt nooit mee hoeven maken
hey nou zit ik remi alleen zeg alweer, ik ga maar ff een spelletje sims spelen zolang ik op de bevallingswachtbank zit