Heb ff gegoogled, maar het kan zo zijn dat als je gemeenschap hebt gehad voor de verwijdering van de mirena je er nog eventueel zwanger van zou kunnen worden.... Maar dat zal wel niet toch... Ik weet het niet.. Maandag is ie er pas uitgegaan.... Ik denk dat ik gewoon maar moet wachten tot volgende maand. Haal sowieso ff 2v5 kruidvat testen op. Welke ronde zitten jullie en hoeveelste kindje is het? -Sjudith, ronde 16, 2e kindje, heb al een dochter Giulia 01-08-2008 -MamaNienke, ronde 1, 3e kindje. Dochter Lillian 25-03-2007 & Zoon Silvan 16-10-2008.
Hoi! Ik ben nieuw hier. 'k Stel me vlug even voor, ik ben 25jaar, mijn vriend is er 28 en we zijn ruim 7 jaar samen. 14 januari besloten we te stoppen met de pil, eerst en vooral om mijn hormoonhuishouding wat op orde te krijgen want ik had vaak migraine en depressieve stemmingen. Vlug begonnen we aan het idee om voor ons eerste kindje te gaan te wennen. Mijn eerste vruchtbare week viel midden in een week vakantie en we dachten dat het wel leuk kon zijn ergens op reis een nieuw mirakeltje te maken. Helaas (maar ook goed aangezien mijn cyclus weer op gang was) werd ik na 26d ongi. Wij zijn dus nu toe aan de 2de ronde, mijn NOD zou op 4 maart moeten zijn (uitgaand van mijn vorige cyclus). Wel heb ik gisteren wat lichtroze bloedverlies gehad (en denk nu dat mijn ovulatie al zou kunnen geweest zijn) Dus afwachten maar Succes aan iedereen en veel geduld gewenst aan iedereen die in spanning wacht! --> Ronde 2 26 - ...?
Eigenlijk zou ik wel even een testje moeten doen, zeker voor het onzekere.. Maar dan kan dat beter in de ochtend toch? @ grietje 77 ik heb je even op de lijst gezet Welke ronde zitten jullie en hoeveelste kindje is het? -Sjudith, ronde 16, 2e kindje, Dochter Giulia 01-08-2008 -MamaNienke, ronde 1, 3e kindje. Dochter Lillian 25-03-2007 & Zoon Silvan 16-10-2008. -grietje 77, ronde 2, 1e kindje.
Hye mamanienke lijkt me wel een goed idee dan je hebt er nog een liggen toch die hoeft niet perse met ochtendurine maar is wel beter natuurlijk of je moet gewoon vier uur niet plassen en dan de test doen dan heeft het vrijwel hetzelfde effect Hopelijk gaat het snel en kun je snel genieten van een nieuwe zwangerschap dat zou wel heel erg leuk zijn voor Lillian en Silvan Liefs Daatje
Nienke, nu halen en morgenochtend testen! Dan heb je de test alvast in huis en ben je zeker dat het resultaat niet beïnvloed zal worden door het al dan niet gebruik van ochtendurine. Thx voor de toevoeging!
Ik haal sowieso nog ff nieuwe... Maar had hier nog 1tje liggen die heb ik maar ff gedaan. Had toch al een tijdje niet geplast. Ff in een beker en toen erin gehouden..... De manier waarop heeft verder geen invloed toch? Negatief.. maar had ook niet anders verwacht. Ik dacht eerst wat is dit een vreemde test.. hij liep heel vreemd op. Kwamen strepen in de staan maar dan overdwars. Maar dit stond er daarna. Bekijk bijlage 52726
hallo allemaal, ik wil ook graag mee komen kletsen. net weer ongi geworden eergisteren en erg teleurgesteld, we hebben zoveel ellende gehad het afgelopen half jaar, miskraam, curettage, na 2 mndn weer gecuretteerd ivm niet goed gegaan de eerste keer, dit was mijn eerste echte cyclus weer en het is niks geworden, heb wel duidelijk een ei gehad met ovutesten en veel geklust maar t mocht niet baten....toch weer ongi. nu op naar t volgende eitje, hopelijk, en weer ons best doen, maar ik word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van..... mijn nod zal zij op: 14 maart liefs van mij
Welke ronde zitten jullie en hoeveelste kindje is het? -Sjudith, NOD ? ronde 16, 2e kindje, Dochter Giulia 01-08-2008 -MamaNienke, NOD 15 maart ronde 1, 3e kindje. Dochter Lillian 25-03-2007 & Zoon Silvan 16-10-2008. -grietje 77, NOD ? ronde 2, 1e kindje. -meisje26, NOD 14 maart ronde 2, 2e kindje. Dochter 04-12-2007 -daatje, NOD 6 maart ronde 1, 4e kindje, Dochter Shakira 24-12-2002, Dochter Fajah 17-11-2004, Zoon Jaidin 25-10-2007
meisje 26.. Wat een verhaal zeg! Sterkte en heel veel succes deze nieuwe ronde!! Ik heb je op het lijstje gezet. daatje Ik heb jou er ook op gezet..
@ MamaNienke, toch jammer dat jou testje geen andere uitkomst gaf... met volle moed verdergaan dan maar hé! @ meisje26: inderdaad een pijnlijk verhaal, hopelijk moet je niet te lang meer wachten op een volgend wondertje! Wat mezelf betreft: mijn NOD zou volgens vruchtbaarheidsberekeningen op 6 MAART moeten zijn. Dus ik moet nog even geduld hebben
@ Grietje.. Ja, inderdaad wel jammer hoor, maar goed in maart zien we ff verder als ik dan wel echt ongesteld word of juist niet (daar hopen we natuurlijk op, al moet het dan wel met de goede reden uitblijven haha) @ sjudith.. Jij moest eerst op je ongesteldheid wachten toch? Nog geen teken van? Lijst - Sjudith NOD ? ronde 16, 2e kindje, Dochter Giulia 01-08-2008 - daatje NOD 6 maart ronde 1, 4e kindje, Dochter Shakira 24-12-2002, Dochter Fajah 17-11-2004, Zoon Jaidin 25-10-2007 - grietje 77 NOD 6 maart ronde 2, 1e kindje. - meisje26 NOD 14 maart ronde 2, 2e kindje. Dochter 04-12-2007- - MamaNienke NOD 15 maart ronde 1, 3e kindje. Dochter Lillian 25-03-2007 & Zoon Silvan 16-10-2008.
Hallo Ladies, Wil ook graag mee doen, gister eisprong gehad. Ovulatietest gedaan en ook duidelijk gevoeld. Volgens mijn berekeningen is 1 maart mijn NOD dag! Iedereen suc6! Groetjes Suus
Hallo hier, Hoe is het hier in NOD Maart? Ik dnek echt dat ik ook over kom...altijd 3 dagen voor NOD verlies ik een soort slijmpropje....nu net ook gedaan...en de krampen zijn er toch wel en worden erger....Rugpijn ook aanwezig net zoals de emo buien enneuh...mijn humeur is niet echt optimaal hahahaha. ik weet niet zeker of mijn NOD in maart valt...misschien er net niet in....omdat ik een cyclus heb van minstens 36 dagen.... Maar lijkt me leuk om hier alvast mee te kletsen!!
hey meis! ik wil jou hier niet ook zien hoor!!!! meiden, ik kom me hier wel melden... ben vandaag ongesteld geworden... liefs
Ik kom me hier ook melden, ik weet niet precies wanneer mijn NOD is maar als ik het gemiddelde van mijn cyclussen aanhoud dan is dat op 2 maart! dus nog even afwachten maar, ik heb goede hoop (komt ook een beetje door mijn pendels) je weet maar nooit. Ik hoop dat het raak is en dat hoop ik voor iedereen hier natuurlijk