hee yootje, ben je behalve de gordijnen nog met iets anders bezig te naaien? Ik moet heel schuldig bekennen dat het me momenteel totaal niet pakt, ik schiet totaal niet op
mystik! het wachtbankje is inderdaad de vervelendste periode van de hele cyclus! heb je, buiten de bevalling van je kat, verder niets om ahnden? een hobby of zo? dat helpt bij mij meestal wel!
de gordijnen zijn net klaar, zitten nu in de wasmachine! ben nu bezig een nieuwe rits in een broek van een van de mannen hier te zetten! voor mijzelf ben ik nog steeds bezig met mijn jas, hij is eigenlijk klaar, maar het patroon is zonder voering, en die wil ik er toch graag in hebben, dus ben nu nog aan het puzzelen hoe ik dat ga doen, heb namelijk nog nooit een voering ergens in gezet! verder heb ik nog een bestelling liggen voor een tas te maken....
van maand 3 tot en met 6 schijnen zwangere vrouwen vol energie te zitten, dus wie weet! maak je dan al je babykleertjes!
Gewoon een binnenjas maken conform patroon buitenjas en de buitenste randen van het stof maken, hier vliezeline tegenaan doen, niet te straks voeren. Op elkaar leggen met de goede kanten tegen elkaar, rits uit stikken of niet, vaststikken, onderkant stuk open laten voor het keren. onderste rand om denken dat de voering er nit onderuit komt, middenachter iets vanaf de stofvouw leggen en met figuurnaad boven en onder in stikken ivm vorm enzo, dan komt het het mooiste uit, hoop dat het zo duidelijk is
yootje, de katten zijn spijtig genoeg mijn hobbie maar heb tussendoor al koffie gedronken, droog geveegt, gedweild, en nog verveel ik me en voor wie zei dat de wachtbank voor me cyclus zo lang kan zijn.. hihih bedoelde de wachtbank voor ik me moederpoes kan verlossen
jemig, babys zijn er nog niet, komt iemand al vragen of er al een zwarte geboren is een fokker zelfs he! terwijl er uit dit koppel geen zwart komt haha lekker fokker dan lol
Doei Rimar! Mistik ,welke kleurtjes denk je te hebben? Heb geen testjes gekocht in NL ,heb me kunnen inhouden *zucht*
ja lilalien, ik vertrouw het gewoon niet meer en ik kan het ook niet echt goed meer aan..ik ga aan de bijwerkingen van de clomid bijna onderdoor....