haha nou ik heb peterselie zelf gekweekt op de keuken staan, maar dat is ook alles hoor haha maar ik heb gewoon altijd verse groentes etc in huis, kan altijd van alles maken
zo wij alles klaar. heb de meetlint van woezel en pip gekregen van vriendje dus kan weer verder borduren
nu ook ff niet voor mij. de kleuren net uitgezocht wil begin en word gewoon beroerd ervan en koppijn gaat niet weg zucht. zo lekker douche.
ik kan ook niet eventjes stiekem online komen hè, nou het viel allemaal reuze mee hoor, kreeg een hele lading informatie en vragen over me heen, moet zelf nu een afspraak maken voor een termijnecho, dus dat ga ik morgenvroeg dan doen.
haha nee was me pagina aan het vernieuwen en toen zag ik jou ze moeten alles van je weten hé. pffff. kon je neit direct een afspraak voor een echo daar maken? moet je ergens anders daar voor heen misschien
aiii jammer ja weer. bij de 2 praktijken die hier zitten doen ze het zelf. en bij de ander kun je straks ook heen voor de 20week echo. ivm na het ziekenhuis in groningen. hoorde ik ook van me zus, hoe blijf je op de hoogte. nou meid hoop dat je snel terecht kan. zodat jullie de knut kunnen bewonderen (heb weer een nieuw borduurwerk gekregen van vriendlief. stukkie naar boven zie je um)
Ja ik heb hem gezien, leuk hoor, zo blijf je jezelf mooi bezig houden nietwaar? Ik moet naar het Delfzicht of naar Groningen voor de echo, dus we mogen nog kiezen
voor de termijnecho daar dus ook. delfzicht ben ik geweest voor 2 verstandkiezen te trekken heel wat anders. maar mooi ziekenhuis. groningen is zo druk verkeer pffff
Ja ik neig ook naar delfzicht hoor heb daar telefoonnummer van meegekregen maar ga nog in overleg met manlief
oke tot morgen ik ga ook weer ff douche en dan gtst tijd joehoe miss tot vanavond nog anders tot morge
Oke dus dat heb je mooi gehad! Nu óp naar de echo!! Hadden ze nog gezegd voor wanneer je die kon plannen? Al snel? Of pas over een week of 3? Mystik: en? Zijn er al wat kittens in zicht? Ik hoop dat alles goed gaat daar! Sorry ben gelijk weer weg, kreeg borduurkriebels door het berichtje van Zomaar Hihi! Veel plezier met het borduren van je meetlint Zomaar! Fijne avond!