hallo dames.. hoe gaat het hier voor alle roze testers gefeliciteerd voor alle NOD mensen .. het ook voor jullie goed een dikke knuff.. is er verder nog nieuws.. hier niet.. ja een vriendin vriendin van mij is nu aan het bevallen .. .. maar goed nog een klein weekje .. dan moet ik ongie worden .. als ik het dan wel wordt dan ga ik jullie meededelen een tijd niet meer op het forum te komen helaas.. maar dan gaan wij maand 11 in en ronde 14 / 15 ofzo .. ik voel ook dezem aand helemaal niets meestal voeldew ik me ei ... die heb ik ook maar een beetje gevoeld.. en nu voel ik helemaal niets.. dus meiden ik duim voor jullie
Geen idee, met het 1e onderzoek was dat nog een heel gedoe, dat weten sommige meiden hier vast nog wel... we zouden toen gebeld worden, maar dat gebeurde elke keer niet... Ik denk dat ik in de loop van volgende week gewoon weer (net als vorige keer) naar zijn HA stap om de uitslag zelf op te halen en te vergelijken met het vorige onderzoek. Zijn er veel verschillen (slechter dan eerst) dan vraag ik of we doorverwezen mogen worden naar de gyn. Is het onderzoek een stuk beter, dan gaan we gewoon nog even vrolijk verder.... Is er geen verschil, dan wil ik ook verdere onderzoeken om te kijken hoe het kan dat het nu nog niet gelukt is... (ja ik heb alles al uitgedacht )
ff mezelf naar de wc slepen... oh nee shit, de mvm kratten staan voor de deur, even kijken of ze al zijn omgeruild...
Goh hoe raad je het? Eerst was ie wel angstig dat mn vriendin of haar man het zou doorvertellen..maar nu heeft zijn vriend (haar man dus) er juist wat meer begrip voor als ie bijv tijdens het stappen niet zoveel drinkt enz. Is ie nu denk ik juist wel blij mee, dat iemand (mocht het nodig zijn) hem kan verdedigen (mannen...doen altijd zo moeilijk als iemand niet net zo hard drinkt als de ander...zucht)
Dan duim ik deze maand extra voor jou dat je op roze mag! Geen symptomen = goed! (zeggen ze hier, nieuwe leus... )
Zeker heel spannend! In het formulier moet je ook invullen of je ziek bent geweest in de 2 maanden ervoor. Bij het vorige onderzoek was ie dat nl, hij is echt een paar dagen hondsberoerd geweest in december. Met dit onderzoek is ie in de afgelopen 2 maanden niet ziek geweest dus ben erg benieuwd of daar dan verschil in zit! Ook heeft ie heel goed rekening gehouden met biertjes drinken en is ie dit jaar nog geen een keer te ver gegaan! (hij drinkt thuis sowieso nooit bier, maar bij vrienden tankt ie ze er lekker in, nu deed ie er maar 3 ofzo!)
*probeert heel hard de katapult van Rimar voor zich te halen...gaat er met sporttas en al snel op zitten en schiet zichzelf zoooo richting sportschool* Kijk Rimar, zonder handen! *gniffel gniffel*
Dat is 1 voordeel van stevig zijn, dan valt een iets grotere buik niet echt op, draag toch meestal shirts die ruim voldoende vallen, broeken is iets lastiger momenteel, maar een elastiekje doet ook wonderen hoor, had positiebroeken besteld maar de 1 is te groot en de ander te klein, moet net de maat tussen in hebben alleen is deze tijdelijk niet leverbaar, dus afwachten
Ja hoor absoluut, en irl heb ik het ook al gezegd, bij de vk, de MVM dame en die man waar we de kinderkamer van gekocht hebben, oeps