ik ben ook niet dun hoor, maatje 42/44, maar broeken kan ik allang niet meer aan, en dat bolletje zie je ook door mijn shirtjes hahah mijn buik is nu anders gepropotioneerd
Ja hoor dat ook zeker, lijkt me ook heerlijk om het er over te hebben, nog 4 weken min 1 dag geduld opbrengen rimar, hihihi
haha ik flapte het ookal in de snackbar eruit, ik wilde een kinderijsje, kreeg de opmerking dat ik al te oud was voor een kinderijsje, dus ik zeg 'tis voor de kleine in mijn buik' whahahaha
die moet ik zelf wisselen, doe dat nu 's avonds in het donker zodat de buren niet zien wat ik in de kofferbak stop
hier kon ik kiezen, op laten halen of zelf brengen, en hier maakte het ons niet zoveel uit dat de buren het zouden zien of niet, aangezien ik zowat al uit mijn winterjas barst hahah
Ja sommige mannen zijn echte haantjes hoor, inclusief bijbehorend gedrag. Maar wie weet is het juist wel goed dat de druk wat van de ketel af is.
hoi sammieeeeeeeeeeeee nope, denk dat ik met 3 maanden maar ga beginnen met foto's maken hahah heb van mezelf al een buik, dus denk niet dat ik ze ga posten, meer voor mezelf hahah