hihi, ik heb gelukkig maar een klein autootje en de kratten zijn ook erg klein, nog 4 weken stiekem doen en dan is ook dat weer gebeurd.
hahah ja die gebruik ik ook, vooral de donkere vestjes, die iedereen normaal gesproken open laat vallen, die sla ik om me heen, alsof ik het heeeeeeeeeeeel koud heb hahah
Die keuze had ik niet, het was of zelf ophalen of niet meedoen. Zit nog wel op het fotolijstje voor de echo te wachten, die wil ik wel hebben hoor voor de 30e, kan die daar mooi ingestopt worden
dat zou wel heel erg jammer zijn, had zo'n goede hoop omdat je nog net op tijd was met de IUI, knuf voor jou, maar blijf wel duimen dat je temp morgen omhoog schiet
Ja ja we moeten wat om eea nog te camoufleren. Ik heb me laten verleiden en heb een heel mooi shirt gekocht, staan op buikhoogte 2 babyvoetjes op, zo leuk
oh oh, dus jij zei toen van daarom bestel ik ook een kinderijsje, milkshake, klinkt wel heel errrug lekker hoor
zwangere vrouwen verzamelen urine in, hiervan wordt het hcg hormoon gebruikt om een medicijn van te maken die veel vrouwen gebruiken die moeite hebben met zwanger raken, zie link hier rechts
ik heb op de 9 maanden beurs een shirtje gekocht met 'let me out' en daar zat een rompertje bij met erop 'here I am'