Dat is bij mij niet nodig, vind het zonder ook erg lekker. Maar ik heb laatst wel honingthee gekregen met 2 kleine cups honing, dus wie weet.............
Hey ben ik weer even..... ik ben al mama van twee mooie kinderen, een meid van 3,5 en een jongen van 1 3/4 jaar. We gaan dus voor de derde! In een ander topic al vernoemd dat we veel negatieve reacties kregen bij het idee alleen al, dus we houden het maar even voor ons dat we toch serieus zijn. Nog geen idee wanneer ik ga testen. We hebben ruim twee weken geleden pas de stap durfen zetten, dus eigenlijk nog compleet net bedacht dat er ik nu al over na moest denken. Daarom ga ik er in mijn hoofd ook vanuit dat het toch wel een beetje waanzin is om te denken dat ik nu misschien al zwanger ben....alleen zegt mijn lijf al ruim een week iets anders. Maar er kan natuurlijk ook een bevruchting zijn en geen inesteling ofzo....dus we wachten af. (sorry, ik weet dat er heel veel mensen zijn die al heel lang bezig zijn en misschien nog geen kinderen hebben......tegenover jullie zou ik mij ook heel erg schuldig voelen als het nu in een keer raak zou zijn.......Ik realiseer mij wel degelijk wat een geluk het uberhaubt al is om twee gezonde kinderen te hebben! ) groetjes
ow dat lijkt me echt vervelend, maar welke reactie is dan erger, latex of sperma? en is daar dan niks voor?? sorry als ik mssn te nieuwschierig ben hoor
Je kan het ook zo kopen, rooibos-honing. Bij de Lidl. Daar hebben ze ook rooibos naturel en rooibos caramel
nou ik was dr laatst gewoon is naar binnen gelopen want ik moest ff snel wat hebben en die was in de buurt. en had daar lasagna en die multi-toestand.. en ik moet zeggen dat het alle2 erg lekker is
Je moet je niet schuldig voelen hoor, de wens is hier voor iedereen hetzelfde maar het elkaar gunnen ook.
Ze gaan in het UMCG(Groningen) onderzoeken doen en een allergietablet voor me ontwikkelen. Echter is de wachtlijst erg lang, en kan ik pas in November terecht.
saffron: waarom krijg je negatieve reacties omdat je een 3e kindje wil? al wilde je een elftal!! bezig voor een 2e, maar ik wil er uiteindelijk als het me gegunt word ook 3
ik maak het meestal met behulp van die wereldgerechten maar de laatste paar keer smaakte het niet zoals normaal
ik heb alleen om de een of andere reden wat moeite met groente/fruit/brood/zuivel maar voor de rest haal van alles daar.