Ja ik ook Heb op google gekeken onder ikke, en kwam een site tegen met al die dingen, misschien kan ik daar wat ideeen uit halen
Heb natuurlijk (zoals sommige weten) als woezel en pip en Nijntje gemaakt, maar wou een keer wat anders Bekijk bijlage 55609
Dit is ook erg leuk hoor, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst de meubels wil hebben staan voordat ik met de decoratie enzo ga beginnen, moet alles nog hebben nl.
hahah, ik koop van die normale zakken, niet van die mega xxl zakken hahah gister had ik deze Bekijk bijlage 55610 errug jammie
jaaaaaaaaaaaaaakkkkkk ketchups chips gewoon naturel, vind die smith baked gewoon en paprika ook errug lekker of die crackertjes van de aldi, sour cream en paprika achtig iets, die zijn lekker, de lidl heeft ook zoiets
Jaaaaaa die is ook errug leuk, ik kan haast niet meer wachten tot de aanschaf van, maar moet me nog inhouden (van mezelf)
vind het allemaal wel schattig, maar ben zelf verder niet zo popperig, behalve dan Hello Kitty iedereen om me heen zou het dan ook erg sneu voor mijn kind vinden als het een jongetje zou zijn hahahah
giraffies kunnen wel van ene jongen, lekker met lime groen en wit, alles wat ik maar tegenkom met de giraf gaat mee naar huis
heey saffron, waarom schuld gevoel?? ook al heb je al 2 gezonde kinderen dan mag jij nog wel een wens hebben voor een derde en uiteraard ook hopen dat het zo snel raak is ik ben nu bijna 2 jaar bezig voor de 2de en wil nie helemaal lukken maar dat is geen rede voor verwijting naar mensen waarbij het wel snel gaat, zou toch wel enigzins egoistisch zijn vind ik nee hoor het zou je van harte gegunt zijn, dusse hopen maar zou ik zeggen
heb op mp iets gekocht van fisher price rainforest een mobiel voor het ledikantje, maar ga het denk ik voor de box gebruiken slapen met zo'n ronddraaiend ding boven je hoofd, lijkt me nogal druk hahah