nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

ben vandaag ook niet veel geweest. ga volgende week denk ik ook weer werken en ben er dan ook vrij weinig. wil ook proberen om er niet teveel te zijn op zp. heel gezellig maar denk teveel mee bezig.

nu wel ivm voetbal ergenis

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoi dames, hier gaat het "om de dag klus ritme" worden verbroken, manlief ligt met hoofdpijn op bed .. en nu maar hopen dat m'n ei stiekum al geweest is. Maar goed, niemand weet, niemand weet.. hoe het zit.. begin nu wel weer gevoelige borsten te krijgen en steekjes.. maar ja dat had ik de vorige "ronde" ook en toen geen ei (tenminste geen ongi.. dus ook geen ei lijkt me).
    :(

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    goed voornemen zeg! al afkickverschijnselen?..;).

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    toch iedere keer wel weer gissen he? wanneer je ei nu precies is geweest.. ik ben er zelf ook op aan het wachten..;)

hopelijk heb je hem al gehad! Kan je mannetje lekker doorslapen!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo...ben echt zo moeeee...pf...zo lekker naar bed. Heb ook een lange dag gehad en flink in de tuin gewerkt... gesnoeid en overal weer leuke bloemetjes in de bakken gedaan.. nu helemaal rozig van het buiten zijn..

nou, tot de volgende keer... ben hier wat minder, heb veel te doen.. iedere avond wel iets... tot snel, liefs!

6. zomaar1986

tot snel ik ga ook zo slapen. heb al dagen koppijn

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    afkickverschijnselen...jah!!

welterusten ingef.

Beterschap zomaar!! Koppijn sucks!

8. zomaar1986

yep inderdaad bahhhh

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    goeieavond dames...wat word er hier flink geklets zeg!!!moest 15 pagina's lezen!

schrok wel van het feit over het wel of niet weg halen van evt kind met down!

pfffff in mijn ogen..lees MIJN ogen(zie banner) komt dat net over alsof iemand tegen mij zou zeggen...joh ik was zwanger ,maar heb abortus gedaan(bv een ongepand zwangerschap).denk dat vele dit ook niet hardop zou zeggen hier op het forem.
    dit kan toch mensen kwetsen.
    ik snap dat ieder een ander standpunt heeft,maar ik heb er toch wel moeite mee om te horen.lees lezen!!!

ik wilde dit gewoon even kwijt...zit me dan toch dwars,niet datt ik wat aan jullie keuze wil doen (kan ik gelukkig toch niet)

weet wel dat ik enorm geniet van mijn kind,zoveel kon ik ook van te voren niet weten...maar gelukkig heb ik nooit een keuze gehad,want had haar voor geen goud willen missen.
    weet ook dat als je een kind in je armen heb,en het gaat slecht...dat je de drang krijgt van " ook al is hij verlamd ,ook al word hij gehandicapt,maar laat hem A.U.B in leven !!!ik zal goed voor het kindje zorgen.
    maar dit zeggen meestal alleen de mensen dit dit ook hebben mee gemaakt.

word aub niet boos,denk niet dat ik jullie stom vinden om deze keuze,maar voor me gevoel(naar mijn kind toe)moest ik toch kwijt hoe ik erover dacht!

10. pams

pams Lid

3 mrt 2010
    17
    0
    0
    den haag
    ha meiden
    ik wil me hier ook aansluiten
    mijn nod zal ergens tussen as vrijdag en zondag zijn
    aangezien ik nog niet echt een regelmatige cyclus hebt
    zit nu in ronde 4..

deze week wel elke keer misselijk, buikpijn en gevoelige boobies
    maar ja op de misselijkheid na had ik dat vorige keer ook
    we wachten maar af...
    jullie ook allemaal heel veel succes!!!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    slaapse mensen

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen....Nou ik ben gister ongesteld geworden...echt balen...

13. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

Goedemorgen meiden...

Balen Senna!

14. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedemorgen ,

Senna *knuffel meid*

Mamanienke ,alles goed?

Hier is na gisteren mijn temperatuur fiks gestegen ,ik zei al dat ik zo'n bandenpijnen had ed.hopelijk een goed teken van deze stijging (innesteling ofzo?)

Dadelijk voor de kitten naar de dierenkliniek laten nakijken van izjn verkoudheid ,ziektedocumeten binnendoen,slippers kopen (mijn waren stuk)ontschimmelproduct en sponsen,misschien in't kruidvat ff binnenwippen voor een pakje testjes en voor onze nieuwe identiteitskaart alles in orde maken.

Genoeg te doen en vanmiddag gaat men man starten heel de achterzijde van de kast af te breken en schoonmaken ,we vermoeder dat het vocht via stopcontacten komt of via een ontstane barst in de muur.
    Wel gek is dat ik nergens anders dan ook schimmelvorming heb in de woonst ,zelfs niet in de badkamer ofzo en die heeft geeneens een raam of verluchtingsgat (is centraal gelegen in ons appartement).
    Denk dat die moes er ook voor een groot deel tussenzit en dan is het deels ondoordacht mijn mans fout brrrrr..;):(
    MAar ik treur niet het moet opgelost worden en dan is het weer in orde ,hij gaat na schoonmaak het goed warm stoken en met raam open ,erna dikke planken kloppen en daartegen platen om zo een valse achterwand te maken in de kleerkast.

Groetjes!

15. meeaan

meeaan Niet meer actief

ow balen Senna, knuf

16. meeaan

meeaan Niet meer actief

oja...
    goeie morgen meiden

17. meeaan

meeaan Niet meer actief

jeetje drukke dag zeg,
    maar gelukkig is ie zo handig dat ie dat zelf grotendeels kan oplossen, en dat er geen prof bij hoeft te komen

18. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Morgen!
    Hoe is het met jou en je neusje?

Ja handige harry is hij niet zéo maar HET MOET E ,het is zo ongezond en we slapen dan in de woonkamer intussentijd want ik heb echt geen idee of het raak zou zijn ,wil geen onnodige risico's oplopen.

Ben nu door!

19. meeaan

meeaan Niet meer actief

neej hebt helemaal gelijk, en dat is zeker een ongezonde toestand.
    altijd als bij mij thuis iets stuk was dan liet ik hobbie bob eerst zelf even ze gang gaan maar ondertussen had ik de buurman (klussert) wel al lichtelijk ingeseind van kom straks even perongeluk/expres en kopje suiker lenen ofzo :) hahaha

oja met me neus is alles wel :)

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal

Deel Deze Pagina