nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje wat wordt er veel geklept ;)

Heb niet terug gelezen! Zijn er nog nieuwe zwangeren of testers voor vandaag?? Ben benieuwd!

Liefs esther

2. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Lang verhaal
    maar gaat erom dat mn buurman al een hele tijd loopt de intimideren..hond overal laten poepe op de parkeerplaats en grasveldje waar kinderen spelen enzo en daar hebben we vaker wat van gezegd enzo maar hij reageerde elke keer met grove woorden.

Toen op koninginnedag ware we lekkr in het dorp aant wandelle en kwam de zoon (16 jaar) van die buurman heel vies kijken enzo dus mn man zei zo van is er iets begon die te schelden en heben ze gevochten.

Toen ging ie zn vader halen en wij liepen ook naar huis..die kwam zo met de borst tegen mijn man aanstaan duwen en mn man gaf 1 klap toen is de bril van die vent kappot gegaan omdat ie viel..
    Nu wil hij zn bril vergoed hebben..
    Maar jaa als hij mn man nie had aangeraakt was zn bril nog heel..
    En twas 1 klap dat mn man gaf.
    Nu ga ik en een andere buurman een getuige verhoor afleggen bij de rechter comissaris.

Die buurman heeft ook 2 keer geprobeerd mij aan te rijden terwijl mn kleine bij me in de auto zat en dat heb ik ook verklaard bij het politie bureau.
    Elke keer uitdagen intimideren enzo zodat er weer ruzie komt..
    Dus jaaa ben benieuwd vanmiddag.
    Mn advocaat is ook aanwezig gelukkig.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Weet iemand hier wanneer die k*lere hechtingen gaan oplossen? Ze zitten er nu ruim 12 dagen in en ben ze behoorlijk beu! Het is aan het genezen dus het kriebelt nog al vaak nu. Vanmorgen tot 3 x toe wakker geworden dat ik er aan wilde krabben :$ Das nie de bedoeling volgens mij...

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, die is opgezet:D, maak momenteel gebruik van broekverlengers, oftewel een elastiekje, krijg de knoop niet meer dicht.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    :Dgeweldig lijkt me dat!
    Ik had vorige week ook echt een mega buik... maar dat kwam van de gas die waarmee ze mijn buik hadden opgeblazen zodat ze goed konden kijken en wroeten...

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is heftig zeg meid, helemaal als hij je ook probeert aan te rijden, ik hoop dat er een oplossing komt, liefst in de vorm van gedwongen verhuizing, maar dat zal wel niet gebeuren, het nederlands rechtssysteem kennende. Sterkte hoor met het afleggen van je verklaring.

7. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Anderhalve dag niet gekeken, en zoveel gemist!! Ik kan niet alles teruglezen... Ben op werk. Gebruikt iemand ovutesten van internet, en zo ja, waar bestel je die?

8. meeaan

meeaan Niet meer actief

jeetje zeg wat een hufter, je snapt niet dat er zulke mensen bestaan he? nou hoop dat jullie winnen!!

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou leuk is anders wat hoor, ik had positiebroeken besteld maar die zitten op nalevering, en aangezien ik geen standaard maat heb...... Ik vertik het nl om broeken van bijna 100 ruro te gaan kopen, dan maar met een elastiekje prutsen en als ik binnenkort meer tijd heb dan maak ik mezelf wel een broek, maar ik had een paar leuke gezien die niet duur waten, en waarom dan zelf gaan naaien, dan ga ik straks liever leuke babykleertjes maken enzo

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    www.l10.nl heel erg gemakkelijk allemaal, de laatste keer heb ik 2 zwanger worden setjes besteld, per set 10 ovutests en 2 zw tests

11. meeaan

meeaan Niet meer actief

ik zal je vertellen dat mij hechtingen er nog steeds in zitten en ik ben 3feb. geopereerd :$

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, inderdaad... 100 euro is wel erg veel!! Je kunt ook een oude broek vermaken misschien?

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Rimar, probeer eens de broeken van mamalicious.(39.95)
    Mama-Licious - positie jeans - wehkamp.nl

Ik heb ook geen standaard maat en heb altijd problemen met spijkerbroeken vanwege wat stevige bovenbenen. Deze zit als gegoten!!

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Is dat niet een beetje heeel erg lang voor hechtingen??

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Leyshena: heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat het iets opleverd! Duim voor je!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    goeiemorgen!

17. meeaan

meeaan Niet meer actief

bakkie doen
    xx

18. meeaan

meeaan Niet meer actief

ja zit ik me ook in eens af te vragen :)

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    :$ Zijn dat dan wel oplosbare hechtingen dan!? Dat is inderdaad heel erg lang... een maand!!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik had een hele mooie gezien bij bonprix, maar die is tijdelijk uitverkocht, had maat 50 en 54 besteld en moet dus 52 hebben en die is tijdelijk niet leverbaar, dus moet afwachten, had nog wel 1 grijze besteld maar die laat ook nog op zicht wachten. Ben dagelijks aan het kijken en als het kan bestel ik gelijk weer.

Deel Deze Pagina