Helemaal geen sorry nodig hoor! Jeetje meis... het zit je ook niet mee he? Ik hoop dan ook dat je niet zwanger bent... en nu dat wachten, dat duurt ook lang he? Jeetje... ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven Ik leef iig met je mee meid! *dikke knuffel* @hier... eigenlijk helemaal geen pijn meer. Voel me lichamelijk én geestelijk goed.
Dank je wel hoor, ik ben net eventjes weer met beide benen op de grond gezet door een van de as moeders meldde zich net op het oktoberforum, vanmorgen is haar dochter geboren en wat had ze graag daarvan de moeder willen zijn. Ben er helemaal stil van.
Cyn, fijn dat het beter met je gaat! Dat neemt natuurlijk niet de pijn uit je hart weg. Dikke knuffel! Rimar, heb even gekeken, wat een naar bericht, ik snap dat je geschrokken bent.Knuffel!
Sammie, jij mag best eerst over jezelf praten hoor! Vinden wij helemaal niet erg! Nu ben het tenminste kwijt. Nu de pijn nog weg!!
Ik heb het ook even gelezen. Weet jij hoelang ze zwanger was? Jij weet maar al te goed hoe het leven in elkaar steekt en dat het mis kan gaan. Vertrouw op jezelf en blijf genieten. (ook met beide beentjes op de grond)
ben er weer, heb een hele tas vol medicijnen gehad. tijmsiroop tegen de hoest laxeersiroop voor mijn stoelgang pufjes voor mijn astma cremetje tegen mijn eczeem heb gelijk ook dagcreme gehaald met factor 50! moest van de HA al beginnen met smeren tegen een zwangerschapsmasker
oh zo...dat is idd erg! Sterkte voor die mama!! Haaai meiden En idd strakkies...ben best wel zenuwachtig....weet goed wat ik allemaal wil zeggen...maar ben nog steeds aan het vloeien en wil eigenlijk geen echo nu...vind dat zooo vervelend.... Maar om te kijken wat er is...zal dat wel moeten. Ach ik zie wel.......heb opgeschreven wat ik wilde zeggen... En dat goed in mijn gedachten geprend. Hoe is het verder met jullie allemaa?
@Miran, lijkt me idd nog vervelend, maar het is allemaal voor het goede doel he. @Mars, gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii met je voorgenomen huwelijk!
welcome back! ziet er wel erg lekker uit buiten, hier ook al. Kan niet wachten tot het echt lekker weer blijft, dan kan ik die winterjas thuis laten!