ik wil een paarse kinderwagen, en op zich is het heel donkerpaars, dus zou voor een jongen ook wel kunnen maar de kleertjes en schoentjes enzo, is gericht shoppen ook wel erg handig hema heeft zoooooooooooveeeeeeeeel leuke jongens en meisjes kleding!
Gericht shoppen: richt me nu vooral op neutraal en wat unisex kleertjes. Moet me idd ook gaan inhouden want we hebben al behoorlijk wat.
Ik heb afgelopen januari in HongKong ook mini adidasjes gekocht. Blauw/Grijs. zoo super leuk! Verder heb ik nog geen kleertjes gekocht alleen maar gekregen. Goed bezig he?
Wij hebben een blauwe Mura 4 gekocht van Maxi cosi. Kan dus ook voor beide. Hij doet nl. een beetje blauw paars aan.
Ho ho ho, effe wachten jij!!! Jij hebt helemaal geen test drang!! Je voelt niks dus alles is prima! WACHTEN DUS! Bekijk bijlage 55918
Netjes, netjes! ik heb in een chinees winkeltje in r'dam kinderklediing gezien met O&N is ons kindje dan zo'n 3 maandjes oud, wil wel dan dat hij/ zij een chinees pakje/ jurkje dan aan heeft hahahha
Nee die was toch een beetje te duur. Krijgen hem van mijn ouders dus dat wilden we hen niet aan doen. En toen zagen we deze ook helemaal leuk en erg klein met inklappen ook weer een pluspuntje die Joolz is dat echt niet
oo maar je hoeft niet wat te voelen om test drang te hebben hoor !.. haha dat plaatje helemaal geweldig !..
Wij vieren met onze familie alleen westers O&N omdat met Chinees Nieuwjaar iedereen gewoon moet werken