nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi nieuwelingen!

Idd.dat je ermee bezig bent is vrij normaal want je vertroeft ook iedere dag op zo'n forum ,je verlangd ernaar...

Hier ook hoor ook al heb ik er al 2 rondlopen :)

Hier is het nog afwachten op men ei ,maar hij naderd zien we op mijn ovutestjes.

Voor de rest is de oudste poezel erg ziek(opgenomen in dierenziekenhuis).
    We vrezen voor hem ,hoop dat hij het haald want onze oudste zou dan wel een zeer zware tijd krijgen in zijn autisme als dit zou gebeuren.

Groetjes

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lilalien, hoe is het met poezebeest? Heb zelf 5 katten :p

3. Lilalien

Niet zo denderend ,vrees er echt voor we zijn er allemaal niet goed van en heb echt slecht geslapen door hem ,mijn oma die het niet goed maakt (alles bijeen).

Zijn bloeduistlagen waren nog niet binnen ,er zat niets in de luchtwegen of richting maag vast of onstoken dat hebben ze wel al onderzocht.

Straks om 19 uur nogeens bellen naar hun.

We hebben 1 siamees lilac point gecastreerde kater met stamboom °2005.
    Vervolgens hadden we een Main coon gecastreerde kater met stamboom ° 2005-2007*(dood thuisgevonden na mijn werk ,waarschijnlijk verstikkingsdood).
    Dan onlangs een half Siamees met half Britse korthaar bloed kater (moet nog gecastreerd worden)°aug 2009.

Dank je voor vragen ,welke poezels heb jij ?

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Niet leuk, Lilalien, wij hebben geen katten, maar weet nog dat ik het als kind verschrikkelijk vond als er weer eens eentje dood was gereden (wij woonden achteraf aan een 80km weg en de poezen liepen gewoon los buiten, dus tja..)! Sterkte ermee, hopelijk weet je snel meer.

5. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Arm beestje! Heb ook twee poezen waarvan één ziek en weet hoe veel zorgen je je kunt maken als het niet goed gaat. Bij sommige mensen is een poes een huisdier, bij anderen een deel van de familie. Dat is echt een verschil.
    Hier vandaag alles weer beter. Heb besloten dat ik mijn vriendin beter kan steunen dan dat ik het haar allemaal kwalijk neem ofzo. Onze (al oude) vriendschap verdient dat.
    Ik begrijp er niets van, volgens mij was mijn ei afgelopen vrijdag (had woensdag moeten zijn maar dat was het volgens mij niet) maar ben nu allemaal misselijk en heb steekjes in mijn buik. Zou het dan nu pas zijn? En dat met Clomid? Ik begrijp het niet. Over twee weken zal het wel duidelijk zijn!

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi iedereen!

'k Hoop dat het goed afloopt met de katjes. Ikzelf heb er ook twee. Twee vrouwtjes van 1.5j en 10 maanden. De jongste zit goed in haar puberteit, we moeten er dringend mee langs de dierenarts. Maar ik vind het ook zo dubbel, wij gaan voor een kindje en we gaan het ons katje ontzeggen. Aan de andere kant zou ik de kittens ook niet van de hand kunnen doen als ze dan een nestje zou hebben...

Groetjes!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lilalien, heb je al gebeld :(
    Ik heb 5 huis-tuin-en keukenkatten :D
    Allemaal even lelijk :p

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hallo dames,

Heel wat bij gekletst hier zie ik. Even te moe om alles bij te lezen, dus ik val er zomaar even midden in.

Vorige donderdag mijn eisprong gehad (tenminste dat denk ik). Druk aan het klussen geweest, dus ben benieuwd. Ik kan alleen nu aan bijna niets anders meer denken dan stel dat het raak is. Ik ben me de hele tijd bewust van mijn buik, voel ieder steekje en borreltje. En voor mijn gevoel is 4 maart (nod) nog heeeeel ver weg.
    Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor sommige meiden hier moet zijn die al erg lang bezig zijn. Bewondering voor iedereen die dit al zo veel maanden/jaren doen.

Liefs mamaloe

9. Lilalien

Ach jullie zijn echt allemaal LIEF !!!:)

Hij zou wat aan de lever en gal hebben ,morgen gaan ze hierop verder checke met rx-foto's enz.
    Ik ga morgen ook langs in de namiddag met mijn vader om te kijken of hij goed reageerd op mij en bespreken met de arts wat er nog te doen valt.
    De jongste kat is hier echt niet meer bij me weg te slaan ,hij zou me verslinden als hij een leeuw was :D

Met mijn grootmoeder (zou het niet meer lang rekken)is haar hartoperatie geslaagd dus nu zou ze wat langer kunnen rekken en dit optimaler dan voorheen.

Lijkt meer positief en dat doet goed want ik sliep echt niet meer goed de afgelopen dagen.

Ventje werken ,kids liggen in bed ,tv staat op ,ik op de bank met deken ,laptop erop en poezel ligt op men borstkas.

10. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ Lilalien, gelukkig is de operatie van je oma geslaagd.
    Wat verdrietig dat je poezel ziek is zeg.
    Heb zelf twee poezels en weet hoe diep gevoel voor zo'n beestje kan zitten.

liefs mamaloe

11. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

@ Lilalien Wat erg van je poezel :(:(
    Gelukkig is de operatie van je oma gelukt.

@ pientje80 Sterk dat je hebt gekozen voor de vriendschap van jou en je vriendin! Veel sterkte en hoop dat je vriendin het binnenkort ook waardeert.

andere meiden die hun eisprong hebben gehad, ik hoop dat er in jullie buikje nu iets druk bezig is!!!

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Ik kom hier gezellig meekletsen! Mijn NOD is 20 maart (ronde 19) maar dit is een rare maand aangezien ik donderdag een baarmoederfoto krijg (HSG). Ben benieuwd hoe de rest gaat lopen ;)

Liefs esther

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi hoi Welkom :D

Maar mss dom wat is een HSG foto?

14. Lilalien

Manlief gaat seffes voor zijn werk langs nachecken wat en hoe verder met poezel .Heb het er best moeilijk mee mja het beestje moet ook niet afzien.

Voor de rest gaat het wel ,hopelijk met jullie ook!

Medische termen als hsg weet ik enkel dat ze een foto maken van je baarmoeder en eileiders met contrast?

Groetjes

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dank je ;)

Domme vragen zijn er nooit he! Een HSG is een baarmoederfoto. Ze zetten een klem op je baarmoedermond en spuiten dan contrastvloeistof naar binnen waarna ze op rontgenfoto's kunnen zien om mijn eileiders en baarmoeder geen verstoppingen hebben.
    Het voordeel van deze behandeling is dat alles meteen helemaal schoongespoeld is en je de eerste 3 maanden na deze foto extra vruchtbaar bent. Hoop dat de foto verder in orde is en als er een verstopping zit ze deze weg kunnen spoelen met de vloeistof.
    Heb 2 pijnstillers meegekregen die ik een uur voor de behandeling moet innemen. Spannend dus!

Liefs esther

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Esther, oei lijkt me geen pretje maar ja het is voor een goed doel!
    Heel veel sterkte!

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @lilalien.. ik kom je vergezellen :(

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

hoe is het hier?

ik ga even terug lezen...;)

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij heb je de meeste kans als je in je vruchtbare dagen om de andere dag vrijt. Op die manier blijft het ook wel leuk.. iedere dag zou ik niet trekken...:):D

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    schiet al weer mooi op voor jou he!? super...:D

Deel Deze Pagina