Ik ben verdomme weeer ongesteld geworden. De angst begint hier wel te komen. Ronde 32.... wat als het nou nooit gaat lukken? Wij hebben het zelfs al over adoptie... Ik kan dit niet meer het hele zwanger worden gebeuren daar baal ik van!
goedemorgen allemaal! Hier alles nog hetzelfde....zou vandaag bij dokter gaan testen omdat we anders niet samen kunnen testen, maar mn vriend is morgen vrij dus kunnen we toch samen testen morgen! Suc6 met wachten, klussen enz enz haha
shit funny me das wel balen zeg! En idd al zo lang bezig! Ik neem aan dat je al wel bij een gyn loopt?WAt heb jke ondertussen al allemaal geprobeerd dan? Sterkte vandaag....
@ funny me jammer meid...........misschien een idee om eens naar de bloemenwinkel te gaan en te kijken voor het plantje slapkamergeluk.......zeggen dat het werkt....... en probeer er misschien mindermee bezig te zijn neem tijd voor jezelf........ben niet meer bezig met tempen en ovu testen......en anders misschien eens naarde huisarts! ik weet het anders ook niet meid! veel succes..........(dacht dta ik al erglang bezig was met mijn ronde 9) Xxx
@ funny me jammer meid...........misschien een idee om eens naar de bloemenwinkel te gaan en te kijken voor het plantje slapkamergeluk.......zeggen dat het werkt....... en probeer er misschien mindermee bezig te zijn neem tijd voor jezelf........ben niet meer bezig met tempen en ovu testen......en anders misschien eens naarde huisarts! ik weet het anders ook niet meid! veel succes..........(dacht dta ik al erglang bezig was met mijn ronde 9) Xxx
Meisje toch wat balen Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent en dat het veel energie vreet. Bedoel ronde 32 is niet niets natuurlijk Heel veel sterkte meisie en probeer moed te houden. Liefs en een dikke knuffel
volgens mij zit mijn ongi eraan te komen. Krampen in mijn buik, zo'n gevoel dat je elke keer naar de wc moet om alles even te checken.. brr..
@ funny me; we staan allemaal achter je meid, geef de moed niet op eens komt het echt wel..dan heb je een heerlijk klein engeltje in je armen..
Wij zijn in febr 2006 de MMM in gegaan. Allebei verschillende testen gehad en er is sprake van 'onverklaarbare onvruchtbaarheid' In april 2006 een HSG gehad, want de gyn zei al baadt het niet dan schaadt het niet. En in aug zijn we begonnen met iui. 4e iui zwanger. Maar uitgelopen in MK. Deze ronde clomid geslikt omdat ik een nieuwe baan heb (in de kraamzorg) en daardoor niet elke keer bij een gezin weg kan om naar het zh te gaan. Met de gyn afgesproken om clomid te slikken en als het uitkomt met mn vrije dagen iui te gaan doen. Dani86, nee tempen doe ik al een jaar niet meer, en ovu testen heb ik nooit gedaan. Heeft ook geen zin omdat ik met clomid een eisprong op dag 12 heb en op dagf 26 ongesteld. Ik weet gewoon neit meer wat we nu nog kunnen doen. Ik zie het gewoon niet meer zitten.
01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 30 mei: Linda 31 mei: Vicky & Anieteke 132 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 10 ongi.... 1 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... Vanochtend bezoek gekregen van de rode duiveltjes... helaas... maar op naar de volgende ronde!
01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me& marleen123 & Jannie 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & FunnyMe 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 30 mei: Linda 31 mei: Vicky & Anieteke 133 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 11 ongi.... 1 zwanger.... 4 negatieve test.... 1 twijfel....
@ Funny me: dikke knuff meid. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik het echt heel rot voor je vindt.....En schaam me dat ik al loop te zeuren Dikke knuff en ik hoop echt dat het heel snel wel raak mag zijn.
@ Jollie: balen hoor....ik dacht nog wel dat het goed zat. nou aan mij heb je ook niets. Ik duim voor een posi nieuwe ronde en stttttttt...er zijn geen kwaaltjes
Jeetje, heftig. Het is toch lastig. Je wilt je ouders mee laten genieten, maar ja........Wat ik al zei: ik ben nu toch wel blij dat we niets gezegd hebben, ook al kan ik zo nu en dan wel wat steun gebruiken. We wilden ook dat het een verrassing zou zijn. Het duurt nu toch wel erg lang voordat we die verrassing kunnen vertellen! Jouw verhaal is wel erg heftig. Lijkt me erg vervelend als niet alleen je ouders, maar vooral anderen weten dat je bezig bent.
Piep piep. Kan me voorstellen dat het voor jou nu heel zwaar moet zijn. Ronde 32 is niet niks. Sterkte meis.