nu kan je het leuk je man vertellen ! altijd leuk nieuws om te zeggen.. Je banner ziet er schattig uit zeg..
Wat een rare dag zeg! FunnyMe en Ilona, wat een rotnieuws.... heel veel sterkte allebei! mss79, geniet van je zwangerschap! Groetjes Jelske
Mss79, gefeliciteerd De 2e roze op de lijst Alle meiden die ongi zijn geworden, succes volgende ronde! En de dames die NOD in zicht hebben, ik duim Racebabe
heey allemaal wou ff weer is hallo zeggen moet weer wachten op me ongi nu denk ik dit keer dat tie komt want heb geen tekens op zwangerschap vind erg jammer maarja op naar volgende ronden de rest allemaal gefeli nog die zwanger zijn groetjes samantha
Heej iedereen! Ik lees nog wel mee, typ ff niet, heb niet zoveel te melden... Met een 39dagen cyclus duurt het elke keer wel ff Maar aan de zwangeren, gefeliciteerd!
he Inona, sterkte; vreselijk om mee te maken. En dan het tegenovergestelde voor Mss79! gefeliciteerd, hoppa, in die limo, en houd een plaatsje voor me vrij, ik woon in oisterwijk, dus die afstand moet te overbruggen zijn hé
Funnyme en Ilone veel sterkte meiden. Dikke knuf. Mss79: gefeliciteerd meid. Geniet er van. Dan even een vraagje aan jullie: ik heb zo goed als zeker een nieuwe baan in de kraam. Krijg een jaarcontract met uitzicht op een vast. Maar ze kunnen het nog een keer met een jaar verlengen. Nu mijn probleempje: ik weet nu niet of het verstandig is om door te gaan met zwanger worden voor een tweede ronde. We zitten nu in ronde 7 en ik vind het ook zoiets om over een paar maanden daar aan te komen zetten met ik ben zwanger. Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond?
heey mamavanjordy ik zelf heb ook net werk maar bij mij is het natuurlijk iets anders maar ik ga er wel voor als het gebeurt gebeurt het denk ik maar maar succes ermaa
ik zelf heb 1 mei met vast contract gekregen. daarvoor was ik zwanger en ik heb ze het gewoon verteld. bij mij vonden ze het totaal niet erg
Hallo allemaal, Hier heel de dag al het idee ongie te moeten worden. Vanmorgen een beetje oud bloed verloren, verder niks! Mijn banner klopt niet, ik ben 1 dag overtijd!
Sja dat moet je natuurlijk zelf weten; die baan. Maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het risico wel nemen. Tegenwoordig zijn werkgevers toch wat soepeler als vrouwen zwanger zijn. (alhoewel eindiging van een jaarcontract natuurlijk zonder opgaaf van reden beeindigd mag worden).
He Mss79 Van harte gefeliciteerd hoor Geniet er lekker van! @ Ilona, jeetje wat een rotnieuws, krijg er gewoon kippevel van, heel veel sterkte!
Ik heb net mijn studie tot afscheidingsdeskundige even vervolgd, haha! En op dit moment was het gelige afscheiding met donkere (bruin) slierten erbij. Iemand ervaring hiermee?
Hej hej, Hier geen meer te bekennen. pff misschien van de week nog ff moet alllemaal goed op gang komen! En over die baan ik zelf ben ook druk aan het solliciteren maar wel bezig om zwanger te raken het kan een maand duren maar ook meer dan een jaar dus daar is geen pijl op te trekken de natuur regeld zichzelf! mijn motto don't worry be happy heheh! Greetz juulsrulez