Ik had zonet een zeer positieve ovu test (test streepje was veel donkerder als de controle streepje), vanavond aan de klus. Gisteravond gelukkig ook nog.
Die donker bruine slierten kan iets van oud bloed zijn, dus misschien iets wat achter is gebleven van je vorige ongi..
en ja Mpje ik zat in de zon... 8) Beetje misselijk dus ik blijf rustig zitten tot het weer een beetje wegtrekt. En jij mpje genieten jij ook nog een beetje van deze heerlijke dagen? Na het weekend kan het niet meer, dan komen de regenbuien..
01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21&funny me 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 30 mei: Linda 31 mei: Vicky & Anieteke 132 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 10 ongi.... 2 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel zo even weer een goede update! ik ben nu thuis van school heb wel weer wat last van mijn buik maar zal wel wat moeten eten hahaha
Hoi hoi, Ik heb weinig rust in mijn lijf, helaas! Maar ik ga zo met 'n vriendin ff wat drinken in de tuin, heerlijk! Geniet er lekker van meid. Kiss
He Mpje, ik zat in bespreking.. over je afscheiding gesproken: zou het het prille begin van een ongi zijn? hoop t niet voor je! ! Geniet nou maar lekker van de zon, probeer wat afleiding te vinden.. en sterkte !
Dank je! mm bespreking met dit weer is niet echt fijn! Zou goed kunnen daar hou ik maar rekening mee kan het altijd meevallen!
Jah kan eigenlijk pas zondag testen hoor, maar dat ga ik echt niet volhouden..... Ja als men temp daalt dan test ik niet, want dan weet ik wel hoe laat het is.....
hey jelske welkom wij zitten hier te balen net heeft de hyptoheekadviseur gebeld er zijn 2 van de 3 banken die ons de hypotheek NIET willen verstrekken hij gaat nu nog 1proberen en anders zitten wij met een probleem dan komen we te huren en zitten we nog langer bij mijn ouders zit me hier te ergeren en te irriteren echt alles zit tegen de laatste tijd..... grgrgrrrrrrrrr
hey wij zitten hier te balen net heeft de hyptoheekadviseur gebeld er zijn 2 van de 3 banken die ons de hypotheek NIET willen verstrekken hij gaat nu nog 1proberen en anders zitten wij met een probleem dan komen we te huren en zitten we nog langer bij mijn ouders zit me hier te ergeren en te irriteren echt alles zit tegen de laatste tijd..... grgrgrrrrrrrrr
Op basis waarvan willen ze het niet geven? Wij hadden dat vorig jaar ook, maar toen konden we alsnog bij de rabobank terrecht... Vind de Rabo echt een super bank....