Thanx! We zijn nu dan met 139 meiden... best wel veel! Laat Mei een supermaand worden voor ons allemaal! Please..
Neem de "quote"> markeer je naam> en kies een kleur. En om het mooi te doen, haal je alleen de haakjes en woorden van de "quote" weg... Succes. x M
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het! Zou GEWELDIG zijn! Dat we snel met z'n allen in het 'zwanger zijn' topic kunnen kletsen, HAHA! Keep my fingers crossed!
nou inderdaad, laat het voor iedereen een vruchtbare maand worden! Ik had, zoals eerder geschreven, eergister volgens mij al mijn ei gevoeld. Op die dag zelf niet geklust, dat ging niet, maar 2 dagen van te voren wel.. zou dat nog binnen de vruchtbare dagen vallen? want anders hebben we niet veel kans deze ronde... Toch erg he, om er zo mee bezig te zijn? nou meiden, de duimen draaien voor jullie! En mpje, ik zou allang testen hoor
Hier even een bannercheckje.. Heb helemaal nergens last van..alleen ontzettend pijnlijke tepels.. Deze maand is het niet raak denk ik, al hebben we wel de hele maand om de dag geklust..we zullen zien... Ben begonnen met foliumzuur.. Fijne dag allemaal..
@ Sann ik duim voor jou dat je test positief word! Nu snel wat gaan schoonmaken hier in huis voordat ik heel de dag hier blijf plakken
hallo allemaal, ben nu derde dag ongesteld. Uitgaande van een cyclus van 29 dagen is mijn NOD rond 31 mei.. Als de vogeltjes het kunnen, dan kunnen wij het ook, toch?
hallo allemaal, ben nu derde dag ongesteld. Uitgaande van een cyclus van 29 dagen is mijn NOD rond 31 mei.. Als de vogeltjes het kunnen, dan kunnen wij het ook, toch?
komt het weleens eens voor dat meiden die zich topfit voelen geen enkele klacht hebben.. toch zwanger zijn...
ja hoor is mogelijk. Mijn moeder was al 7 maanden heen en wist echt waar van niets....... strange story he....