Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo Allemaal,

So de paasdagen zitten er weer op!

Vandaag het eerste teststaafje gebruikt voor de persona. Ben erg benieuwd of dit gaat werken.

Hoe gaat het met iedereen?

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    spannend mausje
    ik ben net gebeld door de hypotheek adviseur en we krijgen de hypotheek :D.........morgen weten we ook of we de woning krijgen!

3. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Dani en Mausje wat een spannende dingen allemaal.
    Wel erg leuk verbouwen en huizen kopen etc.
    Wij zijn nu twee en half jaar aan het verbouwen en willen in augustus ons huis gaan bewonen.

Kus

4. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Gefeliciteerd Dani met je hypotheek! Dat is hartstikke goed nieuws! Hoop voor je dat je de woning ook krijgt!

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden!

gisteren hebben we al geklust kon het niet meer uithouden.
    Mijn nichtje staat op het punt te bevallen ben benieuwd wanneer maar ze zei dat het deze week gaat gebeuren...
    verder niets nieuws hier

Liefs Dimmel

6. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Twee en een half jaar Mpje? Dat is ook lang! Doen jullie kamer voor kamer dan?
    Wij zijn nu (ff tellen) bijna 7 maand aan het verbouwen en we hebben gezegd dat we met mijn verjaardag (in juni) in ons huisje willen zitten. Zoals het nu gaat gaan we dat gemakkelijk redden, sterker nog, dan kunnen we er in mei al wel in, haha!
    En dan is de schuur aan de beurt (we sleutelen allebei graag aan motoren, dus moet de schuur groter om onze hobby thuis te kunnen beoefenen, als in de tussentijd ik niet een keer zwanger ben)

7. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Zo dat gaat opschieten dan, leuk zeg!

Nee wij doen niet kamer voor kamer. Wij hadden een heel oud huis gekocht wat we helemaal gestript hebben. Op 1 wand na is alles nieuw. Op dit moment zijn we bijna klaar met de grove bouw en dan kunnen we gaan gipsen. :)
    Dus vandaar al zolang.

Mausje wonen jullie nu al samen of nog niet?

8. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Nu een half jaar, bij zijn ouders. Zo kunnen we sneller naar het huis toe om te klussen (en dan wel in de letterlijke betekenis, haha!)

Mijn ouders wonen ook wel dicht bij in de buurt, maar zij hebben niet genoeg ruimte in huis, aangezien de vriend van mn zusje ook zo'n beetje bij mn ouders woont nu. (ja, ik weet het, beetje rare situatie)

Ik heb niet al mijn spullen al overhuist naar mn schoonouders, die staan op de zolder bij mn ouders. Die gaan ook pas over zodra we in ons eigen huisje gaan, anders moet ik ze twee keer in de handen pakken, terwijl de dozen gewoon dicht blijven. Dus dat is een beetje onzin.

Oh gipsen! Doen jullie dat zelf, of laat je dat iemand doen? Ik heb het hele huis zelf gedaan (en ik moet zeggen, nog strak ook, haha!) Bij ons kwam het pleisterwerk er vanzelf al af, terwijl ik de jute van de muren aftrok, helaas. Dus moest het hele huis opnieuw gestuced worden.

We hebben van het weekend weer een enorme slag kunnen maken, mn vriend heeft bijna de hele cv installatie klaar en ik heb ondertussen de hele bovenverdieping van kleur voorzien en de radiatoren voor de muren gehangen. (zwaar joh!)

Wonen jullie al samen dan?

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    1 mei:Mone & Marjan1982
    2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje
    3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982
    4 mei:pearly
    5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje
    6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje
    7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86
    8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81
    9 mei:
    10 mei:
    11 mei:Mausje & Marloesje
    12 mei:
    13 mei:
    14 mei: Jelske1978
    15 mei:
    16 mei:
    17 mei:
    18 mei:
    19 mei:
    20 mei:
    21 mei: wieffie
    22 mei:
    23 mei:
    24 mei:
    25 mei:
    26 mei:
    27 mei:
    28 mei:
    29 mei:
    30 mei:
    31 mei:

28 passagiers voor de Roze overgrote LIMO!
    ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel[/quote]

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    ik heb me aangesloten bij 8 mei.

11. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Hè Diana, balen. Succes deze ronde!

12. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Oke, dat is wel lekker idd om bij iemand te wonen. Wij wonen allebei nog bij onze ouders dus ik snap wat je bedoeld.

Zo dat is wel knap alles gipsen. Ik doe dit niet zelf. Mijn vriend doet dit allemaal(hij is aannemer).
    Oh dat lijkt me super zeg alles in de kleur die je wilt. Dan gaat het echt opschieten....... :)
    Binnenkort ga ik beginnen met het verven van de zolder, als dat klaar is hoop ik dat de rest ook toe is aan een flinke verf en behang beurt, haha!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heej hallo dames..

Sjonge wat een drukte zeg verbouwen, huizen kopen...
    Hier zijn we de zolder aan het aftimmeren...duurt ook al een jaar of 2, maar t heeft NOG geen haast... Pas als er een derde spruit op komst is moet ie af.. dan gaat mijn oudste naar zolder....Hij kan niet wachten...hahah nou ik ook niet... ;)

Verder zijn we nog steeds allemaal ziek..alhoewel de kids al aardig opknappen hoor.. ikzelf nog steeds mega keelpijn, maar moet volgens HA vanzelf weer overgaan...Ja DUH...ik krijg er dus niets voor...veel ijs eten zei die....nou lekker hoor :p

Ik werd dus 3 dagen te vroeg ongi.. nu zijn de duivels alweer weg en ben ik vreselijk misselijk... raar.... wellicht komt t door de griep maar de ongi was echt veel korter dan normaal.. had wel normale bloeding dus innesteling is wel uitgesloten denk ik zo... nou ja we wachten gewoon op 8 mei....ik verbeeld me veel te veel in...

Verder bij de dames nog spannende dingen gebeurd?

14. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Huh? Hier snap ik niks van! Gistermorgen was toch echt de :evil: :evil: over! En net ga ik naar de wc, nadat ik ineens enorm kramp had, wéér bloed! En niet zo'n klein beetje. :confused:

15. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ik ben er ook inderdaad heel erg blij mee dat we nu al zo ver zijn. Nu kan het me ook niet snel genoeg gaan, haha!
    Ik ben ook begonnen met onze enorme zolder en van daar af naar beneden werken. Volgende week is de woonkamer al weer aan de beurt!

Wel handig he, als er een bouwvakker in de buurt is ;) (mijn schoonvader heeft ons met de ruwbouw geholpen is ook bouwvakker)

Hee Ichtus! Ook weer aanwezig! Vervelend dat je nog steeds last hebt van je keel. Wel lekker als je dan verplicht ijs moet eten, haha!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja dat ijs gaat er wel in..hihi ;)

Raar hoor ineens weer bloed...is het er nog steeds?

17. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ja, maar net even niet zo veel als zostraks. Maar wel ineens weer hele erge krampen.

IJs gaat er bij mij ook wel in, haha! Ik heb gisteren ook een halve bak caramelijs in mn eentje lopen verorberen :oops: :oops: ! (was ook wel heeeeeeel erg lekker ;) )

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HALVE BAK :confused: ....hmmmmmmmmmmmm

Gelukkig dat t iets minder is dan nu he.....geenidee wat het kan zijn...toch maar ff HA bellen anders.. of verloskundig...die weten vaak nog meer op dit gebied...

kga ff wat drinken...moet ik dus naar beneden dus ben ff weg...tot later vandaag.....

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    T gaat hier ook weer gezellig worden. Vanaf vanavond weer aan de clomid en daar heb ik best wel wat last van. Beetje stemmingswisselingen enzo hihi... Ach we weten waar we het voor doen toch?

20. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Mag ik ook op de lijst? NOD: 7 Mei.
    Bedankt! Lima

Deel Deze Pagina