Spannend twins, ben voor je aan het duimen! Voor iedereen uiteraard... Ook voor mezelf... De pijn in m'n borsten begint steeds erger te worden, zal het dan toch met de ongi te maken hebben...? Ik hoop het niet...
spannend allemaal hier zeg! ik ga zondag testen.. zou woensdag mijn nod moeten hebben als ik idd op koninginnedag innesteling had. weet dat het dan 3 dagen voor nod is, maar ben komende 2 weken niet thuis..
hey meiden, Laten we vanaf nu afspreken alleen nog maar roze namen door te geven. Het zijn er echt nog te weinig op dit moment. En ik word van iedere zwangere boodschap ontzettend vrolijk dus kom maar op, make me happy !
@Twins.. Ik duim voor je..en voor de rest natuurlijk ook... Ik kom hier pas weer na mijn nod.. ik hou het nog goed vol om hier niet zo vaak meer te komen... Lees af en toe mee en check mijn baner soms even maar verder niet. Heeel veeeel liefs voor jullie..ik duim voor jullie allemaal..! Dat we met z'n allen maar snel op die roze wolk mogen kruipen...en 9 maanden lang er niet meer af hoeven te komen..
pfffff ik ben ineens supermisselijk zeg, vanaf vanavond, waar komt dat ineens vandaan....? Het komt in vlagen zeg maar en dan trekt t weer ff weg en dan komt t weer. Zal waarschijnlijk wel de zenuwen zijn... Of gewoon wat verkeerds gegeten, dat kan natuurlijk ook
Ja dat is zo moeilijk he. Vorige ronde was mijn eerste ronde en toen had ik overal last van misselijk, duizelig enz en toen was het niks en nu idd ook veel minder zogenaamde symptomen. Spannend
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: MamaNorah 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21&funny me 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods 141 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 17 ongi.... 2 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... Zo, normaal sta ik in het rood. Ben vannacht ongi geworden. DMN
wat ontzettend veel rood al!Bah!Voor alle ongi-dames een hele dikke knuf van mij!En negatieve testers ,wanneer gaan jullie weer testen?Ik durf niet meer!Ook nog geen te zien.Mijn vriend wilt het liefste dat ik nu elke dag test,maar dat ga ik echt niet doen!Ik denk dat ik morgen of maandag nog eens test mits de wegblijven natuurlijk!Fijn weekend allemaal!X Yvette
Hallo meiden, Nou dat schiet niet op met al die rode namen,moeten echt meer roze komen hoor......... Wij gaan dit weekend flink klussen. De gyn verwacht dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb.Dus klussen geblazen. Kareltje
Hallo meiden, Nou dat schiet niet op met al die rode namen,moeten echt meer roze komen hoor......... Wij gaan dit weekend flink klussen. De gyn verwacht dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb.Dus klussen geblazen. Kareltje
Nou had ik toch gehoopt dat er vanochtend wel wat positieve testen waren geweest en er al goed nieuws was! Ik ben zo nieuwsgierig wanneer de volgende zwangere zich aandient. Succes allemaal! (zelf reken ik helemaal nergens op, niets dat op een eventuele zwangerschap wijst, nou ja, volgende keer beter dan maar...!)
Goeiemorgen allemaal! @ Pamela: balen meid, maar hele dikke knuff! @ Mamasu: je kunt ook positief testen zondersymptomen! Hier eigenlijk ook veel minder symptomen als in de vorige ronde @ Yvetje: hoop nog steeds op een positieve test voor jou! Fijn weekend allemaal! Pfffff wat gaan die dagen langzaam voorbij Gelukkig wel veel leuke dingen doen dit weekend
heey allemaal bij mij durt het ook zolang maar weet gewoon dat ik ongi word heb nergens last van jammer genoeg 9 mei wort ik ongi gefeliciteerd allemaal groetjes samantha