yvetje,spannend! balen voor de meiden die ongi zijn geworden... ben bang dat ik het ook word volgende week.... succes iedereen hoor!
Ik slik vsm puur mama al vanaf november en heb nog nooit ergens last van gehad. Misschien heb je last van het ontpillen?
Ik heb niet last van het ontpillen want dat heb ik het afgelopen half jaar al gehad ben al in november gestopt met de pil en ben er nooit misselijk van geweest en ben vandaag begonnen met vsm mama en werd er misselijk maar ik eet volgende keer wel eerst wat voordat ik vsm neem misschien helpt het Groetjes juulsrulez
ja ik dacht echt wat krijg ik nou moest nog net niet naar de wc rennen dat was niet helemaal de bedoeling heb ik eigenlijk nooit heheh Dus morgen ga ik het anders doen! greetz juulsrulez
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian & kattja 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: MamaNorah 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21&funny me 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods 142 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 18 ongi.... 2 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel....
heeelluuup ik zit op dag 23 van mijn cyclus, normaal heb ik een cyclus van 30 dagen en ik had daarnet bij het afvegen bloedverlies ik snap er hier niets meer van! een week te vroeg? mijn ei heb ik niet gevonden deze maand dus ik weet niet wanneer ik die had. ik weet wel dat ik vorige week dinsdag en woensdag rekbaar cervixslijm had... pffff wat is dat lastig zeg word hier zo onzeker van
claire, misschien wel innesteling? spannend! Wat veel rood allemaal weer! Balen! ik hoop dat ik een beetje roze kan toevoegen deze maand,hihi
ik hoop het ik wil niet te optimistisch zijn want het zou wel kunnen dat het begin is van een ongiperiode maar wel vroeg ik hoop dat het niet doorbreekt...maar uh, vanaf hoeveel dagen na die innesteling zou ik dan een testje kunnen wagen? groetjes
bedankt voor het antwoord meisie ik wacht gewoon af of het doorzet of niet als dat niet het geval is, laat ik gewoon mijn banner staan en test ik pas op mijn NOD =D> =D> =D> ik hoop
ik heb dus afgelopen maandag kleine bloeding gehad, rest van de week zere (.)(.), steeds ongikrampjes.... dus ben benieuwd... en vandaag al mooie kinderwagen op marktplaats zien staan, maar eerst maar eens de test afwachten haha!