ik heb alles al staan hier hoor haha meteen toen ik jaar geleden stopte met de pil hebben we best veel over kunnen nemen van iemand... En ik had ook een heeeeeeel klein streepje bloed en een week later pos test..... En natuurlijk verschijnselen. Dus ff geduld nog hoe moelijk het ook is! Suc6!
Hallo, na een lange dag weg kom ik hier even kijken of er al zwageren bij waren gekomen...(nog niet dus..) Succes voor de testers morgen.. Ben nog aan de klus dit weekend..lijkt me weer zolang wachten voor mijn NOD, wel twee hele weken... hoe kom je de tijd door soms, he? Achteraf lijkt het dan weer mee te vallen , maar ja, daar heb je nu niets aan , he?
ik heb ook al het 1 en het ander gekocht sinds ik gestopt ben met de pil ik ben er nu maar met gestopt omdat ik mezelf te gek maak ik heb nog een klein beetje hoop dat het niet doorzet en dat ik volgende week ook positief mag testen
Ja ga niet testen denk ik, men temp is vanmorgen 0,1 gedaald Maar voel me toch eg niej bepaald lekker.....
Vandaag had ik een positieve ovutest. Maar het streepje was heel licht. Vorige maand heb ik ook ovutesten gebruikt en toen had ik een dag een heel licht streepje en de dag erna een iets donkerder streepje. Ik verwacht dus dat ik morgen een donkerder sreepje heb en dsaarna niets meer (net als vorige maand). Ik denk dat we vanavond zowieso gaan klussen, maar even voor eventueel de volgende ronde: kun je dan beter klussen op de dag van het lichte streepje of het donkerdere streepje?
weet hier iemand wanneer je de coverline te zien krijgt bij FF? Ik heb dit ook al bij topic temeraturen gezet, maar krijg geen reactie. Ik heb namelijk geen idee wanneer mijn ei is(geweest?)
hoi meiden ik zie dat er heel wat nod's zijn op 13 mei ben erg benieuwd. nog 8 dagen wachten pff. wordt weer gek van mezelf en de kwaaltjes maar dat hebben er meer las ik al. gr patricia
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian & kattja 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: MamaNorah 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21&funny me 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods 142 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 18 ongi.... 2 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel....