ik weet ook niet meer hoe ik afleiding kan vinden en daarbij; ik heb al veel moeten werken, ik sport soms tot 2 keer per dag maar als je dan krampjes krijgt, bloed verliest en duizelig bent, tja, dan kan je niet anders dan eraan denken en de gedachte achtervolgt me constant, zelfs tot in mijn dromen lol ik ga zo meteen mijn koffertje in dan zijn we snel terug een dag verder hopelijk sta ik niet op morgenochtend met een bloederig inlegkruisje trusten
Hier hetzelfde. Het wordt alleen nog moeilijker als je verplicht twee weken vakantie hebt en dat je nod daar precies in valt Dan blijf ik hele dagen hier plakken Ik kruip ook snel mijn bedje in! Truste allemaal!
Snel erna. Bij mij had ik eerst twee dagen 36,2, daarna 36,3 (dag van mijn eisprong volgens fertilityfriend) en daarna 36,7. Dus is de dag erna meteen flink omhoog gegaan.
Hier nog geen ongi-krampjes e.d. (normaal wel al een paar dagen van tevoren). Ik ben er echt zenuwachtig van. Ach ja, over twee nachtjes kan ik testen. Ik heb het idee dat ik me allemaal symptomen aan het inbeelden ben. Allerlei kwaaltjes, die ik kan linken aan een prille zwangerschap. Fout hè.
Ik ken dat, volgens mij doet iedereen dat die toch wel heel erg graag zwanger wil worden. En jah het is iets waar je je niet eens aan kan vast klampen, want het zegt niet zo veel (meestal) en omdat wij er zo mee bezig zijn voelen we ook alles, ik ben me nml heel erg bewust van mn baarmoeder! 8) :
Ik heb juist al een week lang ongi-krampen, terwijl ik het normaal alleen de twee dagen ervoor heb... En erg pijnlijke borsten, heb ik normaal nooit. Maar vraag me inderdaad ook hard af hoeveel ervan ik mezelf aanpraat
Hoi allemaal, 4 mei moest ik ongi worden maar nog niks van dit hele gebeuren gezien. Nu heb ik wel een paar klachten maar aangezien ik pas 6 april gestopt ben met de pil zou het ook de hormonen kunnen zijn. Wat denken jullie? Nouja ik wacht nog een paar dagen en dan zullen we zien. Groetjes
hallo meiden morgen is het mijn NOD ga gelijk na mijn zoontje naar de chreche te hebben weggebracht een test halen en hem doen.. moet wel zeggen dat ksinds vanaaf heel erg misselijk ben. het eten van vanaaf wil maar niet zakken en elke keer als ik een slokje drink dan krijg ik het gevoel van ojee ik oet overgeven.. ook doen mijn borsten meer pijn en zij ze erg gepannen.. ik had na die ander twee testen toch echt een beetje het gevoel dat ik niet zwanger zou zijn en dat mijn lichaam me een beetje voor de gek aan het houden was. maar nu begint de twijfel weer toe te slaan, dit zijn echte zwanerschaps kwaaltjes,... ik ben zoooo benieuwd vertel het jullie morgen liefs dionne
heey allemaal gefelkiciteerd die zwanger zijn dat wou ik ff zeggen hier nog geen ongi maar moet nog wachten tot 9 mei maar nog steeds gene zwangerschaps kwaaltjes en mijn gedachten denken toch echt dat ik ongi word vind het zo jammer he maar ga maar wachten tot me ongi die zal wel zo komen jammer genoeg . zie overal zwangere vrouwen en hoor het van alle kanten maar ene goed nieuws heb eindelijk werk kan ik me ergens anders mee bezig houden das wel fijn iedereen veel succes met wachten en klussen en testen hoop dat de 2de streepjes bij jullie mogen verschijnen groetjes samantha
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel &dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian & kattja & Blondie 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje & Yfke 22 mei: MamaNorah 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21& funny me & daam 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods 148 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 25 ongi.... 4 zwanger.... 8 negatieve test.... 1 twijfel.... Ik dacht dat ik verkeerd stond maar dus niet haha sorry!