bij mijn tweede hebik ook een week te vroeg getest, en die terst bleef maar negatief, pas toen ik een week overtijd was werd de test heeeeeeeeeeeeeeel licht positief
Ik heb 2 mei negatief getest, maar ben nog niet ongie geworden. Er is dus nog een kleine kans dat ik zwanger ben, maar ga daar niet vanuit, en ik heb natuurlijk ook een onregelmatige cyclus dus het was maar een gok dat 2 mei mijn NOD was. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik weer eens een hele lange cyclus krijg! Wil iemand het aanpassen in de lijst voor mij? Thanks!
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian & kattja & Blondie 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje & Yfke 22 mei: MamaNorah 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21& funny me & daam 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods 149 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 29 ongi.... 5 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel....[/quote] @ Nika ik duim dat hij nog positief wordt!
hey meiden, denk toch wel echt dat ik zwanger ben! Kan morgen naar de dokter met ochtendurine ben toch niet helemaal zeker met die vage testen, maar ik heb mn banner toch vast aangepast!
Hey roxanne, thnx. Ik zie dat je vandaag kan testen, spannend hoor! ga je vandaag testen of wacht je nog een paar dagen?
Helemaal vergeten bij mijn berichtje: aan alle zwangere dames gefeliciteerd! aan de wachtenden: succes en voor de ongie dames: balen! ik duim vast voor de volgende maand!
Hoi meiden, ben hier een poos niet geweest, om er minder mee bezig te zijn... tsss alsof dat helpt.. Ben er gewoon altijd mee bezig.. Word nu eindlijk serieus genomen en ben begonnen met 2e keer orgametril om ongi op te wekken. En nu mag ik eindlijk met clomid beginnen. 3e t/m 7e CD.. Zo spannend.. Ik heb al 2 kids, dus ALS ik een eisprong krijg lijkt t me dat ik dan ook wel makkelijk zwanger word! Als die stomme eisprong nu eerst maar eens op gang komt.. Ik zal nog wat bekende namen op de lijst staan.. Diddl, nog niks? Jeetje en Marieke21? Ik zal even kijken wie ik nog meer herken.. Veel sterkte en suc6 allemaal! Liefs Linneke
Hoi iedereen, Ja bij mij heeft het ook niet van de eerste ronde mogen zijn. Mijn ongi is gisteren opgetreden ! Echt wel balen ! Maar ja niet alles kan lukken vanaf de eerste keer hé. Alé hup naar NOD Juni. Aan allen die wat beter nieuws hebben te horen gekregen succes ! en proficiat ! en aan allen die zich in het zelfde schuilen als ik , balen maar toch kop op en werken aan de volgende maand !
Goedemorgen meiden, Allereerst van harte gefeliciteerd voor de zwangeren die erbij gekomen zijn! Geniet ervan meiden! Ik ben nog steeds niet ongi geworden, ik snap er echt niets van! Sinds aug ben ik gestopt met de pil en heb sindsdien alleen cyclussen van 27 dgn gehad en nu ben ik overtijd, dat heb ik nog nooit gehad, je kan op mijn cyclus altijd de klok gelijk zetten, ik heb op m'n NOD negatief getest, heb ook een soort van ongi-pijn gehad die dag maar de ongi bleef uit, gister ook gerommel in m'n onderbuik maar ook nog steeds geen ongi... En vanochtend weer negatief getest. Met de matcare van deze site... Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Liefs.