Goedemorgen allemaal, moet ff opstarten , hoor! ik voel me zoo duf (net een een kater maar zonder de drank...) Ik doe het maar eens rustig aan vandaag denk ik Leuk weer een roze zwangere erbij! Dat geeft hoop, he?
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! En testers suc6! en de rest klusse Kom net van de huisarts en alles is goed! Heb 2 dagen extra gekregen haha ipv 12jan is het 10 jan... 5 juni voor het eerst naar verloskundige en dan zal ik meer over datum horen!
Ik heb dat elke maand gehad..en elke maand brak de ongi door. En deze maand heb ik nog nergens last van...
hier is nog niks gebeurt wat betreft een mk. vanmiddag krijg ik opnieuw een echo om te kijken of er wat veranderd is vanaf volgende week. ik weet echt niet wat me te wachten staat. in mijn hoofd weet ik dat het mis is maar mijn gevoel zegt dat er gewoon een vruchtje zit van twaalf en een halve week. we zullen zien vanmiddag hoe het uitpakt ik heb mijn moeder mee dus als het allemaal erg verdrietig wordt dan is er iedergeval iemand bij me.
Heel veel sterkte en succes toegewenst Ilona, wie weet valt het allemaal mee en zit er nog echt iets. We gaan allemaal voor je duimen hoor !