Hier beginnen de zenuwen echt serieuse vormen aan te nemen! Gisteravond leek het net of ik grieperig was. Misselijk in bed, diaree, koude rillingen en bijna niet geslapen. Vanaf 4 uur vanochtend wakker gelegen. Nu ook misselijk en al een paar dagen ongikrampjes. Pfffffffffff wat duurt wachten lang
jah spannend he, misschien kunnen we strx samen (posi) testen. en de tijd kruipt langzaam voorbij pffffffffff
Wachten duurt altijd zo lang he... Vooral als je denkt dat je van alles voelt wat ermee te maken kan hebben.. En de teleurstelling is zo groot als het niet zo is.. Ik hoop voor jullie op het beste..! Ik duim voor jullie.. Liefs, Nicky
Heej meiden, poehee, wat een weer he? Word er helemaal depri van... Ik voel me trouwens een beetje ziekjes... Snotterig, koud, rillen etc.. En een tamp van 37.0.. Dus... zal wel echt een verhoudheid zijn en geen zwangerschapsverschijnsel.. Oja, een vraagje, mijn eisprong was volgens mij eerder dan mijn banner aangaf, wat betekent dit voor mijn NOD? (mis. domme vraag...) groetjes, Taliaa
je NOD blijft staan op de dag zelf, maar mocht je wel zwnager zijn (wat wij hopen) kun je wat eerder een posi test verw8en
hmmm het bloedverlies is weer gestopt! nog niet eens een vol inlegkruisje en enkel bruin bloed de laatste 4 uren geen druppel meer verloren ik weet niet meer wat ik moet denken en ik wacht nog even af ik heb terug een beetje moed gekregen als ik donderdag niet echt ongi ben, ga ik toch een test wagen want ik krijg hier dus echt de kriebels van hé zo onduidelijk allemaal ik hou jullie op de hoogte en dames, mijn duimen draaien ook voor diegene die nog moeten testen
hey allemaal ik vind het wachten ook zolang al weet ik dat ik gewoon weer ongi ga worden me cuclus is nu wel wat regelmatiger dan eerst wan toen ik 16 was gestopt met de pil en sinds maart ben ik langer ongi en mijn cyclus is nu regelmatiger dat wel fijn. en talia hoop dat het raakmag zijn zou voor je duimen groetjes samantha
Vraagje: Wat zijn de regels van lage/hoge temp. precies. Wanneer ben je zwanger of breekt je ongi door? Ik zit nu 1 dag voor testen en mijn temp zat de laatste week tussen de 36,5 en 36,8, 5 min geleden zelfs een temp van 37.0. Is dit een goed teken of juist niet? Of is hier helemaal geen pijl op te trekken? ... Weet iemand hier antwoord op? Liefs mij
je moet niet tussendoor tempen meid. Tempen moet je doen nog voordag je opstaat. Alles heeft invloed op je temperatuur. en die stijgt ook met de dag. Bij mij zakte de temp op mijn NOD altijd ...
Logisch meid ff nog 1 dagje volhouden wij slepen je er wel doorheen. Ik ben deze keer ook heel zenuwachtig. Na de operatie schijn je toch vaker wel iets vruchtbaarder te zijn.......dus wie weet dit is me 1e ronde na de operatie......kan niet wachten tot me nod