Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isababy

Isababy Lid

12 apr 2007
    66
    0
    0
    Hey meiden,

Voor allen die nu lekker roze zijn, van harte gefeliciteerd.

Voor diegene die ongi zijn geworden, das weer flink balen...

En voor de laatste groep die zit te wachten, veel suc6!
    Ikzelf heb een of andere infectie te pakken, keelpijn, snotverkouden, hoofdpijn en last van mijn oren... Lekker balen allemaal zeg.

Volgende week moet ik ongi worden en ga er vanuit dat dit ook gewoon gaat gebeuren aangezien ik 1 dag voor en op mijn vruchtbaarste dag niet geklust heb...

Fijne dag vandaag, ga even gorgelen en stomen !

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dat zegt niks isa dat je die dagen niet geklust hebt er zijn ook verhalen van meiden die een week voor hun ei hebben geklust en toch die ronde zwanger waren ..... je weet niet hoelang de zwemmertjes blijven zwemmen.....

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kwam alleen even kijken hoe het ervoor stond: zwangere dames GEFELICITEERD!

Wij zijn weer lekker aan de klus... en dan over een paar dagen weer op die verschrikkelijke wachtbank!

4. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey
    ik weet niet ho het gaat met tempen anders had ik je het graag gezegt hebben hier niet eens een temp liggen aders had ik vast wel meegedaanmet tempen :)

groetjes samantha

5. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey jannes het zit goed bij jou met de pendels ;)
    hoop dat het uit ga komen :D

groetjes samantha

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi, ik kom me hier ook eens melden, mijn NOD is rond 21 mei, ik ben onregelmatig dus weet niet precies wanneer.
    Deze maand voor het eerst mijn ei gevoeld, ik heb ´m al gehad als het goed is.
    Wat betreft steken in je lies, dat had ik vorige maand vanaf een week voor mijn ongi, dacht dat ik misschien wel zwanger was. Stom natuurlijk maar ja als je dan weer wat anders voelt dan ga je vanalles denken.
    Het was de eerste keer dat ik dat had.
    Maar ik ben er bijna zeker van dat ik mijn ei deze maand wel heb gevoeld. Pijn in mijn onderbuik, vooral linksonder. En flinke steken.
    Het duurde ongeveer een dag toen was het over. (mijn banner klopt dus niet, maar ik laat ´m ff staan omdat ik nogal onregelmatig ben, 31 dagen is mijn gemiddelde cyclus)
    Zijn er nog meiden die gaan testen?
    Hoe is het met Sporty afgelopen, zag nog niks staan.
    Lammetje gefeliciteerd!

7. Niet meer actief

Laten we maar met zijn allen voor iedereen duimen :thumup: ... Meer kunnen we tenslotte ook niet doen. Toch?

8. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey claire waag een testje dan weet je het zeker ;)
    succes ermee
    groetjes samantha

9. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster

goh meisje, ik durf niet omdat ik vrees dat het te vroeg is
    ik zit eigenlijk nog 6 dagen voor mijn NOD en als ik dan negatief test, of de :evil: :evil: zetten toch door morgen, bleit ik mezelf een oog uit denk ik
    ik test ten vroegste donderdag als ik echt niet ongie wordt

voorlopig ziet dit er wel goed uit maar ik wacht nog af
    jeezes, zo lang die dagen!
    gelukkig mag ik vandaag nog gaan werken
    vanaf morgen heb ik verlof en zal ik mijn tijd moeten zien in te vullen
    maar je blijft er zowieso constant aan denken, of ik hier nu zit of niet
    de gedachte achtervolgt me gewoon overal!
    :)

10. Niet meer actief

Hey meiden, onderstaande vraag heb ik ook in een ander topic bij ZWANGER WORDEN geschreven:

Ik gebruik sinds 10 april gravitamon. Weet iemand of het ook kwaad kan als je er 2 per dag inneemt? Ik overweeg om dit te doen, omdat ik vaak onregelmatig leef en daarnaast ontzettend moe ben hoop ik hierdoor iets meer energie te krijgen. Op het potje staat dat het bij het meerendeel 50% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid bevat. Dus ik dacht dan weet ik zeker dat ik overal voldoende van binnen krijg. Of is dit wat teveel van het goede.

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Liefs mij

11. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey claire ben benieuwd hoop dat het weg mag blijven bij mij gaat tie weer komen jammer genoeg ik waag pas een test als ik 10 dagen overtijd ben haha wel lang maarja hoop dat mijn pendel gelijk mag hebben in juli het liefst volgende maand want dan is me mannetje jarig :D
    dus zou leuk kadoo zijn

groetjes samantha

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    2 per dag van wat? vitamine pillen?

13. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hoe weet je zeker dat ze gaan komen?
    ben je onregelmatig mss van cyclus?

het zou idd een leuk kado zijn ;)
    ik hoop voor mezelf ook dat de pendel er een maandje naast zit :)

14. Niet meer actief

O sorry, heb mijn bericht al even aangepast. Het gaat hier dus om gravitamon...

15. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    shit, 2 keer dat hij het niet doet

ik wou zeggen dat je eens de gebruiksaanwijzing kan lezen best om te zien of het geen kwaad kan

16. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey claire ik heb gewoon de verschijnselen van een ongi die eraan komt en ik kan zelf ook pendelen alleen niet met geboorte datum ofzoik denk gewoon dan veel aan die gene hoe die eruit iet en dan ga ik pendelen en de vorige keer dat ik pendelde zij die dat ik ongi werd terwijl ik een heel sterk vermoeden had dat ik zwanger was en nu zegt tie het weer dat ik ongi word jammer genoeg ik moetme natuurlijk er niet te veel mee bezig houden maar omdat tie de vorige keer ook gelijk had lijkt het me zo sterk dat het nu wel raak is snap je ;)

groetjes samantha

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst

01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus
    02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann
    03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM
    04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie
    05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79
    06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82
    07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke
    08 mei: Diana81 & Barbie79
    09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies
    10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN
    11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian & kattja & Blondie
    12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28
    13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23
    14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik
    15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980
    16 mei: streepjes & Seker
    17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31
    18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh
    19 mei: muffie & wies31 & Liesje20
    20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84
    21 mei: wieffie & Kareltje & Yfke & Nikkie
    22 mei: MamaNorah
    23 mei: Danjo & Kellox & Knor
    24 mei: Jannes
    25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico
    26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79
    27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981
    28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21& funny me & daam
    29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06
    30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud
    31 mei: Vicky & Anieteke & Marywoods

151 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO!
    30 ongi.... 5 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel....[/quote]

@ Nikkie Je staat er bij! ;)

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dat gevoel heb ik ook al sinds vorige week maandag ofzo, ja...

19. sarah1981

sarah1981 Actief lid

13 apr 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    kan iemand mij op 27 mei zetten? Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd! en voor alle anderen succes!

groetjes sarah

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ok thanks.
    Ik kom hier verder maar niet elke dag, dan maak ik me alleen maar gek en ben ik er veel te veel mee bezig. Heb ik in eerdere rondes al eens gedaan. En dan was het steeds ontpillen.
    Nog even over het overleven van de zwemmertjes: volgens mij een paar dagen, in heel uitzonderlijke gevallen meer dan een week.
    Maarre als je dan op de dag van je ei klust, ben je dan nog wel op tijd?
    Ik dacht dat je 24 uur erna nog bevrucht kon worden maar soms lees ik weer wat anders...
    Ik las hier nog een vraagje over de eisprong, (volgens mij Boterbloem). Als je een regelmatige cyclus hebt heb je je ei meestal op dezelfde dag. Maar...als je een cyclus van 28 dagen hebt is ie niet automatisch op dag 14 (zoals de banner aangeeft). Je kan bijv. op dag 12 of eerder al je ei hebben. En ook later dan dag 14.
    De periode tussen je ei en ongi noemen ze de luteale fase. En deze kan dus varieren van 11 tot 16 dagen. 28-16 is 12 en 28-11 is 17.
    Dus je kunt eventueel een cyclus ovulatietesten gebruiken of temperaturen.
    Maar als je temperatuur omhoog is gegaan is je eisprong al geweest. Meestal twee dagen ervoor.

groetjes

Deel Deze Pagina