niet echt. avonds wel dta ik me slap voel. verder wel lichte trekkenaan e buik. mee rniet. hou me ook niet echt er mee bezig nu moet ik zeggen. want anders houd me lichaam me toch maar voor de gek
Ik duim weer voor jullie hoor meiden! Hier net 1e clomid voor deze cyclus weer ingenomen. We zullen zien!
hey dames wij zijn net klaar met ourmetten moet nu nog even het vlees afbakken en opruimen en dan beetje op tijd naar bed voor morgen begin langzaam zenuwachtig te worden......denk ook dat we vanavond gaan klussen hoe is het hier? xxx
Ha meiden! Hoe is het hier met iedereen? Hier weer over de teleurstelling heen van deze maand! Op naar een heel roze meimaand! pff dat lijkt nog zo lang te duren! Vriendje was gister wel lief: nu zijn we allebei een beetje zielig... de schat! Succes allemaal! Groetjes Jelske
Hey meiden hier alles saai haha vriend van me vriend is hier en die is vet saai haha die is eg wel homo (heb niks erop tegen eg niet) maar hij doet zo stoer van oh meisjes dit meisjes dat en is nu 24 en nog geen vriendin gehad...maar goed ander onderwerp anders is het hier ook zo saai... Wow mijn mannetje heeft het ook op zin hij wil iedere dag klussen haha moet hem strx maar tegen houden whaha.... Liefs Dimmel
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje 12 mei: 13 mei: 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 31 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
hoi hoi zo net terug van werken en net ook al gesport jeetje actief he hahahaha zijn lekker relaxed deze maand moesten eigenlijk bellen met ha over doorverwijzing naar gyn maar hebben besloten dat nog even uit te stellen en ik kan vertellen dat dat een heel rustig gevoel geeft verder nog wel aan het tempen en verders zien we wel....
Hoi allemaal, Ik kom me hier in mei aanmelden. Mijn NOD is 8 mei. Wie kan mij even toevoegen? Vanmorgen zijn de gekomen! Op naar ronde 2. jammer want ik had echt heel veel kwaaltjes zoals misselijk, duizelig, obstipatie, zere tepels...mja toch het ontpillen. Nu ik dat weet zal ik in ronde 2 alles wat rustiger bekijken en er niet zo mee bezig gaan als deze ronde. Maar ben wel blij dat ik nu ik voor de eerste maand gestopt ben met de pil, wel een regelmatige cyclus heb! ik ga wel proberen iets minder er mee bezig te gaan, maar zal moeilijk worden! Groetjes Cecile
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: 13 mei: 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 31 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel