heey claire hoelang heb je bloed verlies gehad en was dat op je ongi dag of niet ben zo benieuwd dathet je gelukt is groetjes samantha
heey pooh69 ja we lopen bijna gelijk wel leuk ik ga vandaag vroeg naar bed dan is me ongi bijna op komst die onzekerheid is zo vervelend en ooal als je denk dat je ongi word maar komt omdat je het niet hoopt maar gewoon weer volgende maand proberen dan toch groetjes samantha
gisteren een veegje bloed, 7 dagen voor mijn ongie dag dus ik dacht vandaag (helder bloed bij afvegen) dat ik echt een week te vroeg ongesteld werd maar het bloeden is ondertussen gestopt (na een inlegkruisje bruin bloed) dus sinds 10 uur deze morgen geen bloed meer gezien
13 mei is die van mij dus duurt nog wel even ik hoop van wel maar toch maakt het je triest dat je het gevoel hebt dat het niet kan na nog geen maand gestopt te zijn met de pil .ik heb ook nergens last van dan alleen ineens sinds 3 dagen heeeel vroeg uit bed en af en toe steekjes in de buik maar zal wel ontpillen zijn.
zo claire ben zo benieuwd voor je hoop het zo dan hebben we in iederegeval er weer een roze opstaan want er zijn er niet veel deze maand jammer genoeg laat je het ons weten als je test heb gedaan groetjes samantha
Vraagje? heb al week lang hele gevoelige tepels, maar borsten zelf doen geen pijn,terwijl als ik ongi zou worden dit wel altijd heb.... is dit een symptoom?
heey engeltje22 mijn moeder was na een maand stoppen met de pil al weer zwanger en bij mij gaat het wat moeilijker volgens mij want wij komen achter elkaar 17 18 19 me zusje en me zus en nu wil ik het ook graag en lukt het niet jmmer genoeg dus stoppen met pil wil niks zeggen hoor ik ben weer naar 2 jaar beetje op schema (niet dat ik heb geprobeert om zwanger te worden) dit pas de 3de keer volgende maand 4de keer al moet ik zeggen dat ik aan de pil ben begonnen omdat ik om de week ongi was dus engeltje22 bij iedereen is het verschillendd meschien loopt het ook flot bij jou groetjes samantha groetjes samantha
dat kan idd een symptoom zijn maar alleen een test kan zekerheid geven natuurlijk je kan eens lezen onder het topic: eerste symptomen van zwangerschap bij 'zwangerschap' heeeel interessant heb ik zelf al tien keer gelezen die lijsten hahaha
hey nony ik heb dat ook heb geen gevoelige tepels gehad weet niet of dat een zwangerschaps verschijnsel is maar denk het niet bij mij zal der wel niet zo veel op gellet hebben groetjes samantha
echt? hoe heb je dat gedaan? verdikke, kga er nog meer in geloven nu dju, denk dat ik morgen al eens een testje waag voor de zottigheid zodat ik desnoods wat meer rust vind ik word echt GEK!
ik weet niet of je dreams kent op dit forum ik wist dat ze zwanger ws had voor haar ook gependelt maar zij gelooft er niet zo in dus niet verteld maar wou het wel graag weten ik word zelf beter in pendelen moest ook bij een vrouw pendelen voor jaartal en maand en bleek dat een paragnost ook had gezegt in mei 2008 nu kan ze nog niet zwanger worden want ze had een operatie gehad (kanker in haar baarmoeder) maar heeft ze daarna pas verteld ze stond versteld haha maar was wel leuk bij mij zegt tie nog altijd nee dus ja daarom weet ik dat ik ongi word snap je maar bij jou zegt tie ja groetjes samantha
@Claire: wanneer zou je eigenlijk NOD hebben? Als deze bloeding instellingsbloeding was, dan kun je nl. pas echt volgende week positief testen.
heb vrijdag al een test gedaan omdat ik zo n pijn in mijn buik had (ongi pijn) maar was negatief, hoop dat het gewoon nog te vroeg was. Ga zondag als ze nog niet zijn geweest
ik vroeg gewoon aan de pendel is de vrouw claire op het forum zwanger in mijn gedachten ik pendel al 2 jaar trouwens en nu zie ik dat er ook dingen uitkoemn die ik vraag groetjes samantha