Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey claire hoelang heb je bloed verlies gehad en was dat op je ongi dag of niet
    goretjes samantha

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    We lopen gelijk samantha! :D Spannend hoor! Alleen duurt het nog zoooooooooooooooooooooooooo lang! ;)

3. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey claire hoelang heb je bloed verlies gehad en was dat op je ongi dag of niet ben zo benieuwd dathet je gelukt is

groetjes samantha

4. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey pooh69 ja we lopen bijna gelijk wel leuk :D
    ik ga vandaag vroeg naar bed dan is me ongi bijna op komst die onzekerheid is zo vervelend en ooal als je denk dat je ongi word maar komt omdat je het niet hoopt :(

maar gewoon weer volgende maand proberen dan toch
    groetjes samantha

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    gisteren een veegje bloed, 7 dagen voor mijn ongie dag dus ik dacht vandaag (helder bloed bij afvegen) dat ik echt een week te vroeg ongesteld werd maar het bloeden is ondertussen gestopt (na een inlegkruisje bruin bloed)
    dus sinds 10 uur deze morgen geen bloed meer gezien :rolleyes:

6. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    13 mei is die van mij dus duurt nog wel even ik hoop van wel maar toch maakt het je triest dat je het gevoel hebt dat het niet kan na nog geen maand gestopt te zijn met de pil :(.ik heb ook nergens last van dan alleen ineens sinds 3 dagen heeeel vroeg uit bed en af en toe steekjes in de buik maar zal wel ontpillen zijn.

7. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    zo claire ben zo benieuwd voor je hoop het zo dan hebben we in iederegeval er weer een roze opstaan want er zijn er niet veel deze maand jammer genoeg :(
    laat je het ons weten als je test heb gedaan

groetjes samantha

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Vraagje? heb al week lang hele gevoelige tepels, maar borsten zelf doen geen pijn,terwijl als ik ongi zou worden dit wel altijd heb.... is dit een symptoom?

9. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik laat het zeker weten!
    ik kan mijn mond niet houden hoor, positief of negatief :)

10. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey engeltje22
    mijn moeder was na een maand stoppen met de pil al weer zwanger en bij mij gaat het wat moeilijker volgens mij want wij komen achter elkaar 17 18 19
    me zusje en me zus en nu wil ik het ook graag en lukt het niet jmmer genoeg dus stoppen met pil wil niks zeggen hoor :) ik ben weer naar 2 jaar beetje op schema (niet dat ik heb geprobeert om zwanger te worden) dit pas de 3de keer volgende maand 4de keer al moet ik zeggen dat ik aan de pil ben begonnen omdat ik om de week ongi was

dus engeltje22 bij iedereen is het verschillendd meschien loopt het ook flot bij jou :)
    groetjes samantha

groetjes samantha

11. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey claire mijn pendel zegt dat je zwanger bent :)
    groetjes samantha

12. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    dat kan idd een symptoom zijn maar alleen een test kan zekerheid geven natuurlijk
    je kan eens lezen onder het topic: eerste symptomen van zwangerschap bij 'zwangerschap'
    heeeel interessant
    heb ik zelf al tien keer gelezen die lijsten hahaha

13. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey nony ik heb dat ook heb geen gevoelige tepels gehad weet niet of dat een zwangerschaps verschijnsel is maar denk het niet bij mij
    zal der wel niet zo veel op gellet hebben

groetjes samantha

14. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ooh nony ik heb hellemaal niks gevoeligs verkeerd gelezen sorry

groetjes samantha

15. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    echt? :)
    hoe heb je dat gedaan?
    verdikke, kga er nog meer in geloven nu
    dju, denk dat ik morgen al eens een testje waag voor de zottigheid zodat ik desnoods wat meer rust vind
    ik word echt GEK!

16. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ik weet niet of je dreams kent op dit forum ik wist dat ze zwanger ws had voor haar ook gependelt maar zij gelooft er niet zo in dus niet verteld maar wou het wel graag weten :)
    ik word zelf beter in pendelen moest ook bij een vrouw pendelen voor jaartal en maand en bleek dat een paragnost ook had gezegt in mei 2008 nu kan ze nog niet zwanger worden want ze had een operatie gehad (kanker in haar baarmoeder) maar heeft ze daarna pas verteld ze stond versteld haha maar was wel leuk

bij mij zegt tie nog altijd nee
    dus ja daarom weet ik dat ik ongi word snap je :)
    maar bij jou zegt tie ja groetjes samantha

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Claire: wanneer zou je eigenlijk NOD hebben? Als deze bloeding instellingsbloeding was, dan kun je nl. pas echt volgende week positief testen.

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    heb vrijdag al een test gedaan omdat ik zo n pijn in mijn buik had (ongi pijn) maar was negatief, hoop dat het gewoon nog te vroeg was. Ga zondag als ze :evil: nog niet zijn geweest

19. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ik vroeg gewoon aan de pendel is de vrouw claire op het forum zwanger in mijn gedachten ik pendel al 2 jaar trouwens en nu zie ik dat er ook dingen uitkoemn die ik vraag

groetjes samantha

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou Samantha, ik heb je meteen een PB gestuurd met het verzoek te pendelen... ha ha...

Deel Deze Pagina