o jeetje samantha je brengt mij nog meer in spanning zeg pieuw wat een gedoe zeg morgen test ik met ochtendurine denk ik als ik niet ongi wordt! heeel erg bedankt samantha en ik hoop dat je pendel uitkomt dikke knuffel !
Innesteldag: 4 mei 2007 Bloedtest mogelijk vanaf: 9 mei 2007 Thuistest mogelijk vanaf: 11 mei 2007 Niet ongidag (Red Devil Day): 13 mei 2007
nou haha als dat zo is ik ben ook al door 3 gependelt maar komen allemaal niet echt in de buurt ik zou dan graag voor de laaste keer gependelt willen worden moet ik je pmen?
jullie zijn schatjes! ik moet jullie hier verlaten want moet dan gaan werken ( mijn laatste werkdag, morgen verlof, dan zit ik hier een ganse dag vrees ik! ik hou jullie zeker op de hoogte mijn duimpjes blijven ook draaien voor jullie en maak er nog een leuke dag van knuf
hihi werkse dan maar en denken aan vrije dagen dan gaat je avond volgens mij wel lekker vlug doei doei
hallo meiden k heb net een test gedaan samen met mijn twee vriendinnen! maar helaas was het weer een vette NEG... ik snap er niks van heb duidelijk last van kwaaltjes, heb ook overgegeven noem het maar op.. en het kan niet ontpillen zijn want ik gebruik al meer als 5 jaar geen pil meer en heb vorige maand mijn spiraaltje zonder hormoon laten verwijderen en ben daarna gewoon ongi geworden.. normaal heb ik een hele stabiele ciclus... ik weet het zo net nog niet ik wacht het nog een paar dagen af als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik samen met me vriend als hij weer thuis is een testje... of we gaan ff langs de HA.. liefs dionne
hmm wat raar zou er toch misschien nog te weinig hormonen bij je zijn?ik zat er ook aan te denken pas een paar dagen later een test te doen en niet de dag dat het mag volgens alle calenders. en anders toch naar de dokter gaan.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik werk op school en heb nu 2 weken verlof. Dan sluipt de tijd echt voor bij
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: claire & mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21& funny me & daam 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 155 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 30 ongi.... 5 zwanger.... 9 negatieve test.... 1 twijfel.... @ engeltje en trix jullie staan erbij! @ Nony en dionne hopen dat die snel positief wordt!
Leuk dat je pendelt Samantha, heb het ook een tijdje geprobeerd maar geen succes. Vooral voor jezelf is het vaak tricky want je kan 'm al snel beïnvloeden. Leg zelf wel tarot en waarzegkaarten maar ik doe dat niet voor een zwangerschap. Ik zie wel wanneer het gebeurt. Ben bang dat je je er anders op vast gaat pinnen. Of bang dat ie zegt dat het nog heel lang duurt (mijn angst) liefs Nikkie