Nod Mei 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Linda, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Irritant he, dat vrouwelijk lichaam.....

2. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey nikkie bij me zelf vraag ik niet warneer omdat je hem dan beinvloed ik zelf ben aan het leren kaarten leggen maar in mijn dromen zeggen ze het meestal al of ik ongi word haha meschien omdat ik er teveel mee bezig ben :D

groetjes samantha

3. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Ik zit nu op m'n werk en kan het potje dus niet checken, maar volgwns mij staat er duidelijk op "aanbevolen hoeveelheid niet overschrijden" en de aanbevolen hoeveelheid is 1 per dag.

Liefs,
    Bianca

4. bloem75

bloem75 Lid

Mar 23, 2007
    80
    0
    0
    Zeker irritant, dat vrouwenlichaam :( :( :(
    Iedere maand laat ik me weer gek maken, ook al neem ik me voor dat niet te doen. Nu ook weer. Ik heb opeens wat buinverlies, dat heb ik nog niet gehad sinds ik met de pil ben gestopt. Het herinnert me ook aan m'n eerste zwangerschap. Toen zag ik het aan voor menstruatie, terwijl dat niet zo was. Maar het is al bijna 4 jaar geleden, dus precies weet ik het ook niet meer. Zucht. En zo laat ik me weer voor de gek houden. Waarschijnlijk word ik één dezer dagen gewoon ongie :x

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Pffffffff het borrelt hier in mijn buik :rolleyes:

@ bloem: Spannend joh!

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Ja ik droom ook zoveel ;) , maar kort geleden dus dat ik zwanger was. Het leek zo echt. Ik was zwanger van een dochter, zelfs de naam stond me nog helder voor de geest.
    Toen ik wakker werd dacht ik even dat het echt zo was maar helaas ;) Heb nooit echt voorspellende dromen maar droom altijd wel heel veel en druk. Mijn gevoel komt wel vaak uit maar als het hierom gaat dus niet. Maar gelukkig dat je niet alles van te voren weet ;)
    Ik was er vorige maand niet zoveel mee bezig maar juist toen dacht ik dat het raak was. had ineens steken in mijn liezen, zowel links al rechts, een week voor mijn ongi.
    Ja en dan ga je toch denken. Zelfs toen ik ongi was dacht ik het nog even maar de test was toch echt negatief. Had alleen continu last van mijn borsten,zelfs toen ik ongi was nog.
    Nu ook alweer, zit net na mijn eisprong. Bij mij is geen maand hetzelfde blijkbaar.
    Zet het ook maar weer van me af. We zien het wel wanneer het zo moet zijn.

X Nikkie

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

De vruchtbare fase zit voor je eisprong, maar volgens berichten kan het daarna nog 10-12 uur (niet zo lang dus). OP de dag van je ei kan dus nog.
    Zwemmertjes (heb de boeken er op nageslagen) blijven 48 uur tot max 7 dagen actief........(hmm, hebben we weinig aan)

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Whahaha! Hier nog zo een, hoor!

9. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Als 11 mei mijn nod dag wanneer zouden jullie dan een test doen? Kan eigenlijk niet wachten, maar ja GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK... ;) :)

10. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    op 11mei kun je testen dan.... ;)

11. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    echt waar dacht dat je beter een paar dagen kon wachten :p

12. Trix

Trix Lid

May 7, 2007
    56
    0
    0
    Dank je Pooh69!

Fijn om op de lijst te staan! En echt spannend! 'k hoop dat het lange roze lijst gaat worden!

Allemaal veel succes!

13. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi meiden

nog 6 dagen pff

na waarschijnlijk de innestelings bloeding van gisteren heb ik veel minder last van steken in me lies.
    ben beetje bang dat het nu toch de verkeerde kant op gaat
    me temp was vanmorgen wel weer hoger.
    heb nu wel erg veel last van me onderrug. en rond me navel voelt het strak aan van binnen
    en nog steeds geen honger.

zo dat moest ik ff kwijt.

liefs patricia

14. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Voor mijn gemoedsrust is het ook beter nog even te wachten. Zeker als je onregelmatig bent. De teleurstelling van een nega test is bij mij altijd groter dan de ongi.
    DE laatste keer dat ik getest heb, was het twee keer. Een keer toen ik 2 dagen over tijd was en 1 keer toen ik 6 dagen over tijd was. Op dag 36 werd ik toen toch ongi.

15. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    heb ook last van steken onderin mijn buik en merk nu ook dat mijn buik wat opgezet is... miselijkheid komt met vlagen, wel heel erg honger en rare tepels... :oops: Heel veel succes iedereen die voor nod zitten

16. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    welke test is DE test om te doen hoor hele tegenstrijdige berichten over het kruidvat....graag tips hierover

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    zelf vind ik het eigenmerk van Etos goed. goedkoop en betrouwbaar.

18. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    samantha

kun je voor mij ook niet pendelen 8)

gr patricia

19. MenM

MenM Actief lid

Hey meiden,

De limo is al aardig rood (nieuwe ronde, nieuwe kansen), maar voor de roze onder ons: Gefeliciteerd...!

Van deze kant nog niets te bekennen hoor. Blijven afwachten.

x M

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    M en M wanneer ga jij testen?

Share This Page