Ik heb gister negatief getest, maar geen duivels en wel kwaaltjes. Maar vanmorgen heb ik 2x getempt met men stomme kop en nu een beetje in de war..... Ik ga zo duimen voor jou meisie, heb net naar je kaartje gekeken op het temp forum en zit er super uit joh
Super dat het roze toch op gang komt deze maand... bij mij blijft alles zoals ervoor... niet ongi en zeker ook geen mogelijke kwaaltjes dus het blijft wachten tot ongi doorbreekt
vraagje mocht de test dna positief zijn wat ik er op doen zodat die zondga nog zichtbaar is om voor moederdag te geven aan me moeder. kunnen namelijk gelijk vertellen dat we ana het programma babyboom mee doen van de ncrv wat in oktober uitgezonden wordtb weten ze nog niks van namelijk
dwazie ik las dat je last had van je lenzen. dat heb ik ook al een paar dagen nog niet eerder mee gemaakt. zit nu ook maar met me brilletje op. gr patricia
mensen krege bericht van manlief van wat wil jij ik wil morgen testen mits dat me ongi uitblijft en me temp hoog blijft
ben misslijk nu zeg vanmorgen ook al. hopelijk is dta positief teken. moet morgen wel even test kopen